اعلام جمع آوری هزینه برای مجهز سازی مدرسه آبنبات (Candy School)

مدرسه آبنبات (Candy School) به دنبال جمع آوری 24 هزار دلار برای تجهیزات کلاس های این مدرسه است.
حامیان دوره مقیم دانشگاه ویسکانسین-مدیسون در صنعت شیرینی سازی - که به زبان عامیانه، به عنوان "مدرسه آب نبات" شناخته می شود - از صنعت شیرینی سازی، برای خرید تجهیزات عالی کلاس ها، برای آموزش حضوری در آینده، درخواست کمک می کنند.

پاتریک هافمن، پیشکسوت صنعت شیرینی سازی و فارغ التحصیل سال 1972 از مدرسه آبنبات،GoFundMe را با هدف تأمین 24000 دلار برای تأمین هزینه یک خط آبنبات سخت از Loynds، تولید کننده تجهیزات مستقر در انگلستان، ایجاد کرده است.
هافمن با دکتر ریچارد هارتل، استاد مهندسی مواد غذایی دانشگاه ویسکانسین-مدیسون (UWM) و رندی هافبرگر، مربی دیرینه و هماهنگ کننده فعلی هیئت مشاوره آموزش شیرینی پزی، در کمپین جمع آوری کمک مالی همراه است.
هافمن گفت كه مدرسه آبنبات، سالهاست كه از وسایل اهدایی شركت های آبنبات سازی مشاركت كننده، استفاده می كند، اما فضا و عمر این ماشین آلات نگران كننده است.
وی گفت: "آن قطعات اهدایی بسیار عالی بوده اند." "تنها مسئله این است که فضا همیشه با ارزش است و تجهیزات اهدایی می توانند بزرگتر از اندازه آزمایشگاه یا میز باشند. هنگامی که مربیان، دانشجویان، مواد و تجهیزات در کنار هم باشند، فضای آزمایشگاه Candy School همیشه به خوبی پر می شود. "
هافمن اضافه كرد كه تجهیزات رومیزی كه اغلب به گرانی مدل های كامل تولید می شوند، تجربه تعاملی بیشتری را به دانشجویان ارائه می دهند.
وی گفت: "داشتن توانایی برای چندین گروه برای کار جداگانه بر روی تجهیزات، تجربه عملی بیشتری را برای کارآموزان فراهم می کند؛ بنابراین تجهیزات کوچک و در اندازه آزمایشگاه می توانند ارزش مدرسه را برای دانش آموزان افزایش دهند. " "ما هیچ وسیله ای را که برای آزمایش های مهم مفید باشد جایگزین نخواهیم کرد، اما اگر برخی از قطعات کوچکتر بتوانند جای برخی از وسایل بزرگتر را بگیرند، تمرینات آزمایشگاهی کلاس می توانند شخصی تر شوند و داشتن فضای خالی همیشه به شما کمک می کند."
Candy School که در سال 1963 توسط انجمن ملی شیرینی پزی راه اندازی شد، برای آموزش پرسنل فنی، تولیدی، تحقیقاتی و مدیریتی در زمینه فناوری شیرینی سازی طراحی شده است. بیش از 1200 دانش آموز از سراسر جهان، در نیم قرن گذشته، در مدرسه Candy تحصیل کرده اند.
این دوره که از طریق بخش علوم غذایی UWM ارائه می شود، با فعل و انفعالات شیمیایی و عملکردی مواد تشکیل دهنده و پیشرفت در زمینه موضوعات پیچیده تر از جمله پردازش، عیب یابی و تجزیه و تحلیل حسی آغاز می شود.
هافمن خاطرنشان كرد كه مدرسه Candy سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19 کلاس هایش را به شکل مجازی تغییر جهت داده است. این برنامه با سخنرانی ها و آزمایشگاه های از پیش ضبط شده و جلسات زنده پرسش و پاس ، بیش از یک ماه به دانشجویان پیشنهاد می دهد تا دانش شیرینی سازی را بررسی کنند.
امسال مدرسه آب نبات قرار است در تاریخ 6 جولای تا اوت برگزار شود. 5 بخش ثبت نام در برنامه آنلاین این مدرسه آبنبات، از تاریخ 2 ژوئیه باز است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید