بری کالبوت به شرکت شکلات سازی در بلژیک دست یافت

بری کالبوت با امضای توافق نامه ای از دست یابی به یک شرکت اروپا (ECC) خبر داد.

شرکت ملحق شده بلژیکی به بری کالبوت یک شرکت تولید کننده خصوصی B2B است. بستن این قرارداد منجر به افزایش قابلیت های تخصصی بری کالبوت برای پاسخ به تقاضای روز افزون تولید کنندگان به تولید شکلات های خاص و تزئینی می شود. ادغام ECC با بری کالبوت، قابلیت های ساخت شکلات های ویژه Barry Callebaut را گسترش می دهد و به گروه اجازه می دهد، به لطف فناوری پیشرفته داخلی ECC، راه حل های سفارشی برای تولید این محصولات ارائه دهد.

ECC، از سال 1993 مواد مخصوص شکلات را تولید می کند. امروزه، ECC طیف وسیعی از شکلات و تزئینات ویژه صنعتی را در چندین طعم و رنگ تولید می کند. تولید انعطاف پذیر این امکان را فراهم می کند تا طیف گسترده ای از محصولات مورد نیاز مشتریان، از جمله بیسکویت، نانوایی، لبنیات، بستنی، شیرینی سازی و صنایع غذایی را تأمین کند. این شرکت یک کارخانه شکلات سازی و یک انبار را در نزدیک آنتورپ بلژیک اداره می کند.

اریک ون تیچلن، مدیرعامل ECC، افزود: "من بسیار افتخار می کنم که تجارت تخصصی شکلات را در حدود 30 سال گذشته، از ابتدا ساخته ایم. با پیوستن به خانواده Barry Callebaut، دستیابی به مشتریان و جغرافیای جدید از طریق یک شبکه فروش گسترده، به برجسته سازی پیشنهادات منحصر به فرد ما کمک می کند و رشد ECC را تسریع می کند. "

منبع: www.barry-callebaut.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید