Reber خطوط بسته بندی جدیدی را برای شکلات های Mozart Kugeln خود اضافه می کند.

تجهیزات جدید شوبرت میزان خروجی و انعطاف پذیری را افزایش می دهد.
Echte Reber، سازنده شکلات های توپی موتزارت، اخیراً دو خط جدید Gerhard Schubert GmbH TLM را نصب کرده است تا مطمئن شود که از استانداردهای بالایی برای تولید شکلات های برند ربر برخوردار است که به نام آهنگساز پرکار، ولفگانگ آمادئوس موتزارت نامگذاری شده است.
این خطوط میزان تولید بسته بندی را حدود 30 درصد افزایش می دهد و به این شرکت امکان استفاده از کارتن های متنوع تری را می دهد.
در این خط تولید جدید شرکت ربر، سینی های مختلف، در قالب 6 بسته، 12 بسته یا انواع دیگر، محصولات را در کنار هم می چیند. برای محافظت از گلوله های ظریف شکلات، یک بالشتک کاغذی در بالای آن قرار می گیرد. همچنین هر جعبه دارای یک کارت تضمین است که Reber با آن اصالت کالا را تضمین می کند.

دستگاه های بسته بندی این خط، به گونه ای تنظیم شده اند که در مرحله کنترل کیفیت و تراز کردن توپ های شکلاتی در هر سینی، پرتره های نام آور معروف جهانی یعنی موتزارت، روی ورقه های طلایی چاپ شده، در جهت درستی قرار بگیرند.
ماركوس وگلمن مدیر حساب فروش در Gerhard Schubert GmbH گفت: "تمام مراحل بسته بندی در حال حاضر كاملاً خودكار و با افزایش چشمگیر در كارایی بیش از 30 درصد اجرا می شوند."

خطوط-بسته-بندی-جدید-شکلات-موتزارت-mozart-kugeln-شرکت-rebel
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید