راسل استور شکلات Joy Bites را معرفی کرد.

شکلات تخته ای Joy Bites شرکت راسل استور، بدون شکر تولید می شود.

شرکت شکلات سازی Russell Stover، شکلات های جدید خود را با نام جوی بیتس عرضه خواهد کرد؛ با این توضیح که در تهیه این سری از شکلات های تخته ای از هیچ گونه مواد تراریخته و شکر استفاده نشده است. شکلات تخته ای جوی بیتس، در یک بسته بندی قابل بازیافت، برای فروش عرضه می شود.

راسل استور، که از این باور شکل گرفته است که همه باید در روز سهم خوشحالی خودشان را تجربه کنند، سعی کرده است تا با تهیه این محصول نقشی در شکل گیری شادی مشتریانش داشته باشد؛ با این روش که در تهیه مواد اولیه این شکلات از اقدامات پایدار پیروی کرده است. راسل استور با استفاده از مواد انتخاب شده بدون عطر و طعم مصنوعی یا مواد نگهدارنده، بدون رنگ اضافه شده و البته بدون قند اضافه شده، Joy Bites را تهیه کرده است. برای شیرین کردن این محصول از عصاره گیاه استویا استفاده می شود.

شکلات جوی بیتس در دو نوع مغزدار و ساده، با طعم های زیر تهیه می شود: 

  • کارامل در شکلات
  • کره بادام زمینی در شکلات
  • شکلات خامه ای صاف
  • کارامل نمک دریایی در شکلات تیره
  • بادام بو داده در شکلات تلخ

تولید این شکلات های جدید، نوع آوری را به خط تولید راسل استور اضافه می کند؛ زیرا پس از تقریبا 100 سال از تاسیس این شرکت، این اولین خط تولید محصولات بدون شکر این شرکت محسوب می شود.

جیل بوریج، مدیر نوآوری و توسعه در راسل استور گفت: "ما با 100 سال تجربه در زمینه ساخت شکلات با کیفیت بالا، از همه بیشتر مجهز هستیم که یک شکلات عالی، بدون قند اضافه شده، تولید کنیم. ما پاسخ بسیار مثبتی، نسبت به مجموعه Joy Bites، از طرف مشتریان و مصرف کنندگان دریافت کرده ایم. شکلات جوی بیتس، تعهد راسل استور، درباره درخواست مصرف کننده نسبت به نوآوری و خلاقیت را برجسته می کند و ما مشتاقانه منتظر معرفی محصولات جدید و هیجان انگیز این مجموعه هستیم."

شکلات های تخته ای جوی بیتس را می توان از خرده فروشی ها و یا فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید