دکتر برونر مجموعه شکلات ارگانیک جدید خود را معرفی کرد.

دکتر برونر، سازنده خانوادگی صابون طبیعی، در تابستان امسال، مجموعه جدیدی از بارهای ارگانیک شکلات وگان را معرفی خواهد کرد.
بار شکلات برند Magic All-One، با 70٪ شکلات تلخ، از دانه های کاکائو تهیه شده و با استفاده از روش های ارگانیک، به روز رسانی می شوند. همچنین این شکلات ، با شکر نارگیل با گلیسمیک پایین، شیرین می شود.
این شرکت، با زنجیره تأمین کاکائو تجاری ارگانیک خود، در تلاش است تا نشان دهد که یک شکلات می تواند روح و جسم را بهبود دهد، همچنین تغییرات آب و هوا را کاهش دهد و از جامعه کوچک کشاورزان جهانی حمایت کند.
شکلات جدید جادویی دکتر برونر، نتیجه مستقیم همکاری این شرکت با کشاورزان، برای بهبود سلامت و بهره وری درختان خرما و کاکائو موجود در شرق غنا، از طریق کشت و زراعت پویا است. جنگل زراعی پویا، یک روش کشاورزی مبتنی بر ادغام درختان مکمل و سایر محصولات است که باعث ایجاد تنوع زیستی، بهبود عملکرد و جریان درآمد و جلوگیری از استفاده از مواد شیمیایی سمی، با تکرار روش حمایت از حفظ گونه های گیاهی در یک جنگل گرمسیری است.
گرو لسون گفت: "هزینه واقعی تولید شکلات، توسط مجامع تولید کننده کاکائو، هزینه ای است که منجر به تخریب گسترده زیست محیطی، بی ثباتی آب و هوا، فقر، بهره برداری از کارگران، کودکان کار و حتی برده داری شده است. ما می خواهیم این مدل سرمایه داری در تولید شکلات ها را، به یک مدل واقعاً سازنده تبدیل کنیم. این تفکر در اصل تصمیم دکتر برونر برای ورود شکلات جادویی ما به بازار است. "
شکلات جادویی All-One دکتر برونر، در شش طعم در دسترس خواهد بود: شکلات تیره نمکی، شکلات فندقی، کره فندق ترد، بادام نمکی، کره بادام نمکی و پرالین نارگیل.
شکلات جدید دکتر برونر، از اول آگوست، در فروشگاه های مواد غذایی، در سراسر کشور، راه اندازی می شود و از پاییز به صورت آنلاین، در drbronner.com به فروش می رسد. پیشنهاد قیمت خرده فروشی برای 3 اونس شکلات، 5.49 دلار است.
بسته بندی بیرونی شکلات مجیک آلوان، از 100 درصد کاغذ قابل بازیافت، با حداقل 80 درصد فیبر بازیافتی ساخته شده است. ماندگاری شکلات All-One دکتر برونر، 20 ماه از تاریخ تولید است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید