فررا محصولات Chewy SweeTARTS را دوباره راه اندازی می کند

شرکت آبنبات Ferrara، سبد آبنبات های جویدنی را با نام تجاری SweeTARTS راه اندازی کرده است.
سویتارتس های جویدنی، اکنون در قفسه های فروشگاه های سراسر ایالت متحده، در سه نوع رنگارنگ موجود است:
1- آبنبات جویدنی مینی سویتارتس: اندازه کوچک اما طعم و مزه جذاب SweeTARTS Mini Chewy، عطر و طعم کلاسیک آبنبات های فررا را ارائه می دهد که به همان اندازه شیرین و ملایم است.
2- آبنبات بی نهایت ترش سویتارتس: آبنبات SweeTARTS Chewy Sours دسته ای دیگر از آبنبات های جویدنی فررا است که مناسب علاقه مندان طعم های ترش است.
3- آبنبات جویدنی عظیم سویتارتس: این محصول با بهبود بافت آب نبات جویدنی، طعم اصلی آبنبات های سویتارتس را به سطح بهتری می رساند.
اشلی اینکارناتو، مدیر بازاریابی برند SweeTARTS در Ferrara گفت: "ما در سویتارتس، عاشق ساختن آبنبات های پر جنب و جوش و جسورانه هستیم. آب نبات های جویدنی ما مورد علاقه طرفداران قرار می گیرند و از دوگانه محصول ما که شیرین و ترش است نیز استقبال می کنند. وقتی فرصتی دیدیم که یک آب نبات حتی رنگارنگ تر و میوه ای تر به بازار بیاوریم، به فکر محصولی افتادیم که حس کلاسیک و البته تازه داشته باشد؛ این دلیلی بود که سویتارتس های جویدنی، دوباره راه اندازی شود. "
Chewy SweeTARTS هم اکنون در فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت های سراسر کشور و همچنین از طریق فروشگاه های اینترنتی، به صورت آنلاین، در دسترس است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید