دو محصول جدید از SkinnyDipped در راه است.

SkinnyDipped، نی های شکلات کم قند و کاپ کیک های کره بادام زمینی را به بازار عرضه می کند.
محصولات جدید این برند به لطف استفاده از شیرین کننده هایی چون شکر افرا، نیشکر، آلولوز میزان قند کمتری دارند.
SkinnyDipped که به خاطر شکلات بادام، بادام زمینی و بادام هندی معروف است، نی های شکلاتی و کاپ کیک های کره بادام زمینی کم قند را راه اندازی می کند. محصولات جدید این برند تا 79 درصد قند کمتری نسبت به برندهای مطرح دارد.
SkinnyDipped گفت که اگرچه همه گیری ویروس کرونا به رشد مصرف شیرینی جات دامن زده است، اما مصرف کنندگان همچنان مراقب مصرف قند هستند. این شرکت با استناد به داده های شرکت تحقیقات بازار Euromonitor، گزارش می دهد که انتظار می رود، شیرینی های کم قند و بدون قند، سالانه تا 14.6 درصد رشد کنند و به عنوان محرک های دسته اصلی عمل کنند.
بنیانگذاران SkinnyDipped – مادر و دختر، دو وال و بریزی گریفیت - فرصتی را دیدند که جای خالی بین تکه های شکلات و کیک های کره بادام زمینی ساخته شده که یکی با مقدار زیادی شکر و دیگری با گزینه های قند پایین تر تهیه شده را با محصولات جدیدی، با قند متوسط پر کنند.
محصولات جدید این برند، با استفاده از شیرین کننده های ترکیبی از شکر افرا، نیشکر و آلولوز، طعم و مزه ای مطلوب و با قند کمتر را ارائه می دهند. آلولوز قندی است که در میوه هایی مانند کشمش و انجیر یافت می شود و طعم آن مانند قند نیشکر است، اما 90 درصد کالری کمتری دارد.
مدیر عامل SkinnyDipped، بریزی گریفیت گفت: "مصرف کنندگان به دنبال کاهش قند محصولات هستند اما نمی خواهند طعم و مزه خوب آن ها از بین برود و از تأثیر مواد شیرین کننده مانند استویا و اریتریتول بر طعم و سلامت روده آگاه اند." "قول ما همیشه بر تولید محصولاتی با طعم های فوق العاده، قند کمتر و استفاده از موادی است که می توانید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید. کیک ها و نی شکلاتی های جدید ما نیز در پی همین قول تولید شده اند. "
نی های شکلات SkinnyDipped در 12 بسته با قیمت 39.99 دلار و در انواع مختلف 4 بسته ای با قیمت 19.99 دلار موجود است. کاپ کیک های کره بادام زمینی SkinnyDipped در بسته های 4 تایی با قیمت 21.99 دلار در دسترس خواهد بود. اکنون هر دو از طریق آمازون و از طریق وب سایت SkinnyDipped برای خرید در دسترس هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید