برند آبنبات بازوکا، آبنبات های ژله ای میوه ای Dip ‘N Stix را معرفی می کند.

Bazooka Candy Brands، بخش تولید شیرینی جات The Topps Company Inc، در حال معرفی جدیدترین نسخه آبنبات میوه ای به نمونه کارهای تجاری خود است. Juicy Drop Gummy Dip ‘N Stix که در سراسر ایالات متحده راه اندازی شده است، تجربه جدیدی را برای خوردن و لذت بردن از یک تنقلات خوش طعم جذاب جدید به مصرف کنندگان ارائه می دهد.
این برند می گوید Juicy Drop Gummy Dip ’N Stix، راهی کاملاً جدید برای یافتن ترکیبی کامل از مزه ترش و شیرین به مصرف کنندگان می دهد. بسته بندی منحصر به فرد با یک محفظه مرکزی طراحی شده است که آبنبات ها در آن قرار گرفته اند.
ربکا سیلبرفارب، مدیر ارشد بازاریابی در بازوکا گفت: "آبنبات های Juicy Drop به مصرف کنندگان ما اجازه می دهند تجربیات غذایی خود را بر اساس طعم هایی که می شناسند و دوست دارند، ایجاد کنند. "Juicy Drop Gummy Dip‘ N Stix، روشی جدید برای همراهی با مصرف کنندگان در طول روزهای شلوغشان، در حالی که از یک محصول شیرین و ترش لذت می برند و می توانند در حین حرکت از آن استفاده کنند، معرفی می کند! "
Juicy Drop Gummy Dip ‘N Stix در چهار طعم میوه ای شامل Knock-Out Punch ،Blue Rebel ،Wild Cherry Berry و Watermelon Blast موجود است. Juicy Drop Gummy Dip ‘N Stix را می توانید در غرفه های پرداخت در سراسر کشور در Walmart ،Dollar General و سایر خرده فروشان با قیمت 1.79 دلار - 1.99 دلار برای هر بسته پیدا کنید. 
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید