برند سورین نان های ویژه کودکان تولید کرد!

سورین نان های Fruit & Veg-Mmms را برای کودکان راه اندازی می کند.

مارک نان مالت بریتانیا، Soreen، راه اندازی نان های Fruit & Veg-Mmms جدید خود را اعلام کرده است، که دارای میوه و سبزیجات زیادی هستند.
نان های بسته بندی شده جداگانه، حاوی میوه و سبزیجات خوشمزه، به عنوان منبع فیبر عمل می کنند و دارای دو طعم هستند: توت سیاه - چغندر و پرتغال - هویج، که هر دو کاملا گیاهی هستند.
هر دو نوع این نان، حاوی 40٪ میوه و سبزیجات است که کودکان، در هر بار مصرف آن، کمتر از 100 کالری دریافت می کنند و دارای چربی اشباع کم هستند. نان های میان وعده، همچنین حاوی 50٪ قند، کمتر از کیک متوسط هستند، که یک میان وعده خوشمزه، سالم و مغذی را ایجاد می کند.
مارک سیمزتر، مدیرعامل در سورین اظهار داشت: "ما می دانیم که پیدا کردن میان وعده های سریع و سالم برای بچه ها، به ویژه آن هایی که می توانند شامل میوه و سبزیجات باشند، برای والدین چقدر سخت است.
"به همین دلیل ما برای راه اندازی این طیف نان های جدید سورین، بسیار هیجان زده هستیم. محصولی که به والدین اجازه می دهد تا یک میان وعده مغزی و سالم، پر از میوه و سبزیجات به کودکان و نوجوانان خود ارائه دهند.
علاوه بر این، اطمینان حاصل کرده ایم که نان های جدید ما، همچنان رسالت خوشمزه بودن محصولات سورین را حفظ کنند تا یک میان وعده عالی برای سیر کردن بچه های کوچک قبل یا بعد از غذا فراهم کنند، در حالی که مقوی نیز هستند."
بسته بندی این محصول، سرگرم کننده با رنگ روشن است که جداگانه بسته بندی شده در چند بسته 5 تایی هستند و به صورت بخشی کنترل می شوند، والدین را قادر می سازد تا به راحتی میان وعده های سالم سورین کودکان خود را برای هفته برنامه ریزی و خریداری کنند.
 

لیز جیکوبز، رئیس بازاریابی در سورین گفت: "ما واقعاً می خواستیم به تجهیز والدین کودکان نوپا و کودکان در سنین قبل از دبستان با میان وعده ای که تمام معیارهای مورد نیاز آنها را برآورده کند، کمک کنیم. این معیارها شامل توجه به سلامتی، تغذیه، راحتی و سلیقه است، بنابراین ما خوشحالیم که اکنون با تحقق این نان ها و سایر موارد به بازار می رویم. 
برای ما نیز مهم بود که Fruit & Veg-Mmms ما، با مدرسه سازگار باشد تا اطمینان حاصل کند که یک میان وعده مناسب برای زمان دبستان یا مهد کودک است.
نه تنها نان های Fruit & Veg-Mmms سرشار از میوه و سبزیجات هستند، بلکه آنها گیاهی و مناسب وگان ها نیز هستند، بنابراین به این معنی است که کودکانی که باید برنامه غذایی گیاهی را دنبال کنند، می توانند از آن ها لذت ببرند. "
Soreen’s Fruit & Veg-Mmms در حال حاضر برای خرید از پیشخوان نانوایی در Tesco و همچنین از Co-op و Ocado موجود است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید