تولید کاپ کیک های جدید Sprinkles

Sprinkles از راه اندازی بخش جدید تولید کاپ کیک های شکلاتی خود خبر می دهد!

Sprinkles، تولید کننده معروف شیرینی و دسر در ایالات متحده، از راه اندازی Sprinkles Chocolates در سراسر کشور در تاریخ 10 مه خبر داد که اولین ورود این برند به حوزه تولید شکلات های جعبه ای است. این مجموعه با الهام از پرفروش ترین طعم های کاپ کیک در این نانوایی، دارای سه طعمSprinkle ،Red Velvet ، Black & White و شکلات تیره است. هر کدام از این 4 نمونه کاپ کیک از شکلات خوب بلژیکی ساخته شده است و با عناصر طراحی Sprinkles، تزئین شده است.

از 10 مه، طرفداران Sprinkles می توانند از طریق سفارش آنلاین، اقدام به خرید کاپ کیک های شکلاتی جدید این برند نمایند.

Dan Mesches، رئیس و مدیر عامل شرکت Sprinkles، گفت: "ما به عنوان نوآوران پرشور، دائما در حال تهیه غذاهای جدید برای لذت بردن مشتریان خود هستیم." "ما براونی ، کوکی ها و کیک های لایه ای را به بازار عرضه کرده ایم و با برندهای هیجان انگیزی مانند Patron و Dr. Pepper همکاری مشترک ایجاد کرده ایم. برای ما، ایجاد تکه های شکلات پیچی Sprinkles، گام بعدی بود. "

هر میله دستی ساخته شده از شکلات تیره و سفید بلژیکی برای تقلید از طعم ها و رایحه های خنک کننده ، کیک منحط و مواد شیرین کاپ کیک استفاده می کند. این مجموعه شامل موارد زیر است:
قیمت جعبه های کاپ کیک از 7 و 28 دلار برای یک بسته هدیه Assorted، که ویژگی های هر یک از طعم های مختلف را دارد، شروع می شود. پیش سفارش تحویل سراسری هم اکنون از طریق وب سایت Sprinkles در دسترس است و بسته ها نیز برای ارسال و تحویل محلی از شیرینی پزی های آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، ایلینوی، نوادا، تگزاس و نیویورک موجود است.


 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید