جشن صد سالگی کمپانی سیمپکینز با تولید محصولی جدید!

سیمپکینز صدمین سالگرد تولد خود را با عرضه ویژه شیرین بیان و راه اندازی مجدد Taveners جشن می گیرد.

شرکت شیرینی سازی خانوادگی شفیلد، یعنی کمپانی سیمپکینز، صدمین سالگرد تأسیس خود را به عنوان تولید کننده شیرینی های سفری اصلی جهان، امسال جشن می گیرد.

Simpkin & Co در زمان بازگشت از جنگ جهانی اول توسط آلبرت لزلی سیمپکین تاسیس شد و از سال 1921 قوطی های شیرینی سازی انگلیس را تولید می کند و تصمیم گرفته است تا با گسترش مارک گلوله ای معروف Nitpits Liquorice و راه اندازی مجدد Taveners Travel Tub خود، صدمین سال فعالیت خود را نشان دهد.

اولاً، خانواده سیمپکین دیگهای بخار اصلی خود را موظف کردند دو مارک نمادین را با هم دم کرده و با هم مخلوط کنند تا با مارک Nitpits در قالب معروف مسافرتی سیمپکینز بسته بندی شوند. هر قطره شیرین بیان توسط فرایندهای دسته ای و با دستورالعمل های سنتی و با استفاده از بهترین مواد موجود در قابلمه های مسی تولید می شود تا طعم و مزه ترد و تحویل عطر و طعم معروف Simpkins را داشته باید. دیگ های بخار شکر گلوله ای Nitpits را خرد کرده و به جوش می آورند و با دست کار می کنند تا از یکنواخت شدن مخلوط در هر گروه اطمینان حاصل شود. شیرینی پزی حاصل ، به قول سیمپکینز عالی است. از نظر طعم و مزه، اولین طعمی که حس می شود طعم میوه است و سپس احساس طعم شیرین بیان آغاز می شود.

ثانیا، Taveners Travel Tubs ساخته شده و توزیع شده تحت مجوز غذاهای Valeo، توسط سیمپکینز دوباره راه اندازی شد. این برند در طراحی و همچنین دستورالعمل های جدید بهبود یافته، اصلاح شده است که به دهه 1920 بازمی گردد؛ زمانی که Taveners برای اولین بار جوش های گلوکز را شروع کرد. پیش تولید و تولید خودکار شیرینی ها دیگر از بین رفته اند. این شیرینی ها با استفاده از بویلرهای اصلی شکر در دسته های کوچک و با استفاده از تمام مواد طبیعی و فاقد گلوتن قبل از اینکه در خطوط شکل گیری و بسته بندی اتوماتیک پیشرفته تغذیه شوند، تهیه می شوند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید