سورین از بازگشت مینی نان های Chocolate & Orange Spring خبر داد

برند تولید کننده نان جو Soreen اعلام کرد مینی نان های شکلاتی و پرتقالی خود که اکنون برای گیاهخواران مناسب هستند به بازار بر می گردند.

مینی نان های گیاهی و مناسب علاقه مندان وگان، 50٪ قند کمتری دارند و همچنین 64٪ چربی کمتری نسبت به متوسط ​​کیک عید پاک دارند و این نان یک میان وعده خوشمزه اما سالم است.

این خبر پس از راه اندازی بزرگترین طیف وگان سورین در ژانویه منتشر شد، زمانی که این برند اعلام کرد که اکثریت قریب به اتفاق محصولات خود تا سال 2021 از جمله محصولات اصلی نمادین سورین یعنی نان جو، مناسب علاقه مندان وگان شده اند.

مدیر عامل سورین از بازگشت مینی نان های Chocolate & Orange Spring Mark Simester خبر داد: "ما سخت تلاش کرده ایم تا یک دامنه کامل وگان را راه اندازی کنیم، اطمینان حاصل کنیم که بافت طعم و مزه ای محصولات سورین را که بخاطر آن مشهور است، حفظ کنیم. نتایج حاصل از جلسات پنل سلیقه ما موفقیت چشمگیری داشته است و ما خوشحالیم که می توانیم طیف گسترده تری از محصولات وگان را، از جمله محصولات مینی شکلات و پرتغالی بهار مورد علاقه خانواده خود ارائه دهیم. "

لیز جیکوبز، رئیس بازاریابی در سورین گفت: "در آستانه عید پاک، ما می فهمیم که والدین به انتخاب غذایی سالم تر برای فرزندان خود علاقه مند هستند. مینی نان های بهاری ما این شرایط را فراهم می کنند و به خانواده ها یک غذای خوشمزه با 50٪ قند کمتر و همچنین 64٪ چربی کمتر از متوسط ​​کیک عید پاک می دهند.

"چه چیزی که ما با وگان رفتن در مورد سلیقه سازش نکرده ایم. مینی نان های بهاری ما هنوز هم یک عطر و طعم خوب دارند زیرا ما توانسته ایم ترکیبی بی نظیر از اعتبارات غذایی عالی را در کنار طعم و بافت لذیذ حفظ کنیم.

"بعلاوه، اکنون که ما می توانیم یک نسخه گیاهی و گیاهی پسند از محبوب Mini Mini Loaves خود را ارائه دهیم، به این معنی است که کودکانی که نیاز به رژیم بدون لبنیات دارند نیز می توانند از آنها لذت ببرند."

نان های خوش طعم و خوشمزه Soreen دارای چند بسته 5 تایی هستند و همه به صورت جداگانه بسته بندی می شوند و یک میان وعده آسان و راحت را ارائه می دهند. آنها در Nisa ،Iceland ،B&M  Asda ،Sainsbury’s ،Co-Op ،Spar  Morrisons و Aldi در دسترس خواهند بود و 1 پوند قیمت دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید