جایزه محصول جدید سال به Forest of Hope رسید

برند فارست هوپ، جایزه محصول جدید سال 2021 را از آن خود کرد.

Forest of Hope، به دلیل تجارت منصفانه و تولید محصول شکلات تخم مرغ شیری​​، جایزه "محصول جدید غذایی سال" را در مراسم سالانه Food Matters 2021 به خود اختصاص داد. مراسم اهدای جوایز معتبر از طریق پخش مستقیم برگزار شد. این جوایز از سراسر جهان، به ده گروه الهام بخش، اهدا شدند که هر کدام نوآوری های برجسته ای در بخش های غذا، نوشیدنی و تغذیه را ایجاد کرده بودند.

یک تیم کاملاً اختصاصی از داوران، از جمله تولیدکنندگان، توسعه دهندگان محصولات و سرآشپزها، هر شرکت کننده را موشکافی و بحث و بررسی کردند و تنها چهار ماه پس از راه اندازی، اولین جایزه Forest of Hope را به آن ها اهدا کردند.

تخم مرغ شکلاتی Forest of Hope، اولین تخم مرغ شکلاتی مخصوص رنج سنی کودکان این برند است که یک محصول کاملاً جدید و ابتکاری در گروه آنهاست. این محصول فاقد روغن پالم، بدون آجیل و بسته بندی آن فاقد پلاستیک و 100٪ قابل بازیافت است که از نهاد Fairtrade گواهی اعتبار دریافت کرده است. علاوه بر این، آنها همچنین فعالیت های زیادی برای تکمیل و به چالش کشیدن نحوه بسته بندی محصولات خود دارند و این تلاش های این برند را به یک برند شیرینی پزی و تولید محصولات هیجان انگیز برای بچه ها نیز تبدیل می کند.

این برند به صورت مستقیم با کشاورزان کاکائو در جنگل بارانی سیرا لئون گولا، همکاری می کند و امکان امرار معاش را برای خانواده این کشاورزان و افراد محلی ایجاد می کند.

تارا استیونز، مدیر برند Forest of Hope، گفت: "دریافت جایزه محصول غذایی جدید در چنین مراسم معتبری، یک افتخار واقعی است. این تیم بسیار سخت تلاش کرده است تا محصولی هیجان انگیز، خوشمزه و پایدار ایجاد کند. داشتن چنین شناختی، احساسی درخشان است و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه آینده ای به دنبال خواهد داشت. "

شکلات های تخم مرغی، برای خرید از Co-Op ،Holland و Barrett ،Tesco Ireland و بصورت آنلاین در www.forestofhope.com موجود است.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید