تولید شکلات های کاملا پایدار کارما

محصول شکلات کورتور برند کارما با 100 درصد مواد پایدار ساخته شده است.

برند بری کالبوت، با تولید این محصول برند کارما، به نقطه عطف خود در تولید محصولات شکلات بار، دست یافته است. برند کارما از مجموعه برندهای شرکت Barry Callebaut’s اولین برند ارائه دهنده شکلات با 100 درصد مواد پایدار است.

برند تولید کننده شکلات سوئیسی که در سال 1931 توسط کارل مانتلر تاسیس شد، هدفش حمایت از صنعتگران شکلات و سرآشپزها در زنده کردن خلاقیت هایشان بدون آسیب به منابع جهان است.

کارما فراتر از کاکائو است و در هر مرحله از فرآیند تولید محصولات شکلات پایدار، پایدارترین مواد را برای تولید محصولات خود تهیه می کند. همه مواد تشکیل دهنده کورتورهای کارما که شامل کاکائو، لبنیات، شکر و وانیل هستند، همگی پایدار هستند. آن ها دوام و پایداری را با قابلیت اطمینان و سازگاری در مشخصات طعم و رنگ، که بخش مهمی از روند ساخت منحصر به فرد شکلات سوئیسی است، متعادل می کنند.

Carma که در کشورهای منتخب موجود است، محصول کورتور را در شش بخش طبیعی، ارائه می دهد.

چالش هایی که زنجیره تأمین شکلات با آن روبرو است شامل پایان کار اجباری، جلوگیری از جنگل زدایی، مسائل زیست محیطی، کمک به کشاورزان برای پیشرفت و اطمینان از پایداری و ردیابی کامل مواد مورد استفاده در تولید محصولات است. این همچنین بدان معنی است که هر ماده شکلاتی نیز با چالش های پایداری خاص خود روبرو است و جمعیت جهانی که به طور مداوم در حال رشد است، حتی موانع سخت تری را برای تهیه این مواد ایجاد می کند.

با این حال تمام تلاش بری کالبوت برای تولید محصولات کاملا پایدار ادامه دارد و برند کارما با تولید و عرضه اولین محصول کورتور 100 درصد پایدار خود توانسته است گام مهمی را در این مسیر بردارد.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید