بازار جهانی فرآوری کاکائو در سال 2020 به 4.86 میلیون تن رسید!

گزارش جدید "تحقیقات و بازارها" اطلاعات و آمار جدیدی در مورد بخش فرآوری کاکائو ارائه می دهد.
بازار جهانی فرآوری کاکائو در سال 2020 به 4.86 میلیون تن رسیده و انتظار می رود طی 5 سال آینده رشد متوسطی داشته باشد.
این آمار مطابق گزارش جدیدی با عنوان "بازار فرآوری کاکائو: پیش بینی روند جهانی صنعت، سهم، اندازه، رشد، فرصت در سال های 2021-2026" است. این گزارش توسط ResearchAndMarkets.com ایجاد شده است.
گزارش کامل، تجزیه و تحلیل عمیقی از روند جهانی بازار کاکائو و الزامات شروع و راه اندازی کارخانه فرآوری کاکائو را ارائه می دهد.

موارد برجسته این گزارش عبارتند از:
عمده تولید کنندگان کاکائو
ساحل عاج و غنا، در حال حاضر دو تولید کننده بزرگ کاکائو در جهان هستند. در حال حاضر دو کشور، با هم نزدیک به 60 درصد از کل تولید جهانی کاکائو را تشکیل می دهند.
سایر تولید کنندگان عمده کاکائو شامل اندونزی، نیجریه، اکوادور، برزیل و کامرون هستند. از نظر منطقه ای، آفریقا در حال حاضر بیش از 70 درصد از کل تولید جهانی کاکائو را تشکیل می دهد.

اروپا بزرگترین وارد کننده و فرآوری کننده کاکائو
اروپا گرچه برای کشت کاکائو نامناسب است، در حال حاضر بزرگترین وارد کننده و فرآوری کننده کاکائو در جهان است.

مصرف کنندگان نهایی کاکائو
دانه کاکائو، دانه چرب خشک و کاملاً تخمیر شده درخت کاکائو (Theobroma cacao) است. فرآوری کاکائو شامل تبدیل دانه های کاکائو به اشکال مختلف مانند کرم کاکائو، کره کاکائو، کیک های کاکائو و پودر کاکائو است. در حال حاضر صنعت شکلات ، بزرگترین مصرف کننده نهایی کاکائو است.
محصولات کاکائو فرآوری شده، در تعدادی از صنایع دیگر نیز کاربرد دارند. به عنوان مثال، از پودر کاکائو همچنین برای تولید شیر شکلات، بیسکویت، بستنی، کیک و تعدادی دیگر از مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. به همین ترتیب، کره کاکائو به طور گسترده ای در هنگام تولید صابون، محصولات آرایشی و دارویی استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش و نحوه خرید نسخه کامل این گزارش آماری، به وب سایتResearch and Markets مراجعه کنید.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 3

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید