فررو به هدف تولید 100٪ کاکائو با منابع پایدار دست یافت.

این شرکت همچنین همکاری با Save the Children را با هدف حمایت از کودکان، گسترش می دهد.

Ferrero Group به هدف خود برای تأمین 100 درصد کاکائو پایدار در پایان سال 2020 رسیده است، اما این شرکت همچنان در تلاش است که برای پایداری کاکائو، تحت برنامه کاکائو Ferrero Farming Values خود مقیاس بندی کند.
این شرکت می گوید که در تلاش است تا از تامین کاکائو مورد نیاز خود در سراسر زنجیره تولید محصولاتش، اطمینان حاصل کند. این شرکت همچنین با حمایت از کودکان در کشورهای تولیدکننده کاکائو، سرمایه گذاری قابل توجهی را برای محافظت از کودکان انجام داده و همکاری استراتژیک خود را نیز گسترش داده است.
در سال 2011، فررو متعهد شد که 100 درصد دانه کاکائو پایدار را از طریق استانداردهای مدیریت شده مستقلاً تا سال 2020 تأمین کند تا به بهبود شرایط زندگی کشاورزان برداشت کننده دانه های کاکائو و تقویت شیوه های پایدار کمک کند. در سال 2019، این شرکت دامنه این هدف را گسترش داد که شامل شکلات تهیه شده از اشخاص ثالث بود. اکنون فررو به این هدف رسیده است.
در عمل، این بدان معنی است که Ferreo از طریق نهادهای صدور گواهینامه برجسته و سایر استانداردهای مدیریت شده مستقل مانندRainforest Alliance (UTZ) ، Fairtrade و Cocoa Horizons از کاکائو پایدار استفاده می کند. این تضمین می کند که این شرکت می تواند به طور بهینه از نقاط قوت مختلف آنها بهره مند شود، در حالی که با غنی سازی استراتژی پایداری کاکائو، همچنان به توسعه خود ادامه می دهد.
استراتژی تأمین کاکائو Ferrero بر اساس مجموعه ای متمایز از اصول استوار است که شرکت را قادر می سازد با دقت تمام در زنجیره تأمین خود پیاده سازی کرده و راه حل های هدفمند را به کار گیرد.
Ferro همکاری استراتژیک خود را با Save the Children تمدید و توسعه داده است و این برنامه سه ساله را در 20 بخش در ساحل عاج اجرا کرده است.
پیش بینی می شود این پروژه 8 میلیون یورویی (9.52 میلیون دلار) با سرمایه گذاری مشترک، 5 سال به طول انجامد. همچنین پیش بینی می شود 37000 کودک و بزرگسال و در کل 90،000 نفر، از طریق آگاهی جمعی و فعالیت های ارتباطی به طور مستقیم سود ببرند. این یک تعهد عملی مهم به عنوان بخشی از سال بین المللی سازمان ملل برای از بین بردن مسئله کودکان کار است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید