براونی شکلاتی جدید کدبری تولید شد

براونی شکلاتی تهیه شده از شیر لبنی کدبری به زودی عرضه خواهد شد.

برند معروف تولید شکلات کدبری، این بار محصول جدید خود را با عنوان براونی شیر لبنی تولید و عرضه کرده است. این محصول جدید از ترکیب یک کیک مخملی براونی با شکلات لبنی و غنی شیری کدبری تهیه شده است. روی هر تکه کوچک کیک براونی، با این شکلات خوشمزه پوشانده شده و یک طعم لذیذ را در این محصول جدید ایجاد کرده است.

به نظر می رسد طرفداران محصولات کدبری از عرضه این محصول بسیار هیجان زده اند و از ترکیب کیک براونی با شکلات های خوش طعم کدبری راضی هستند. این کیک براونی شکلاتی به طور لایه لایه از میزان دقیق کیک و شکلات تهیه شده و هر لایه از کیک با مقدار مناسبی از شکلات خوشمزه کدبری پر شده است. 

این میان وعده های نرم و خوشمزه شکلاتی، در جعبه های 15 تایی موجود است و اکنون به طور انحصاری در Asda و Tesco به فروش می رسد.

پیتر دانکن، مدیر صدور مجوزهای اروپایی در Baker & Baker، گفت: "ما می دانیم که شکلات می تواند چقدر شادی به همراه داشته باشد و این کاملا مایه امیدواری ماست. براونی شکلاتیُ یک میان وعده خوشمزه است که به تازگی به جمع محصولات ما اضافه شده است. نمی توانیم صبر کنیم تا نظر طرفداران کدبری را درباره این محصول بشنویم! "

کیک های براونی شیر لبنی Cadbury به طور انحصاری در Asda و Tesco عرضه می شود و دو تا سه پوند قیمت خواهند داشت.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید