تولید اولین کیت کت گیاهی توسط نستله در سال 2021

یکی از محبوب ترین شیرینی های دنیا به زودی شکلات گیاهی و خوشمزه ای خواهد داشت که تعادل کاملی بین ویفر ترد و شکلات جدید که مردم آن را می شناسند و دوست دارند فراهم می کند.
الكساندر فون مایلوت ، رئیس شیرینی سازی Nestlé ، گفت: "یكی از رایج ترین درخواست هایی كه در رسانه های اجتماعی می بینیم درخواست كیت كت وگان است ، بنابراین ما بسیار خوشحالیم كه می توانیم این خواسته را محقق كنیم. من نمی توانم صبر كنم برای افرادی که بتوانند این کیت کت جدید و فوق العاده خوشمزه را امتحان کنند . این محصولی برای کسانی است که دوست دارند در زندگی خود طعم مزه های گیاهی رو بیشتر بچشند و استفاده کنند.
KitKat جدید وگان - به نام KitKat V - در اواخر سال در چندین کشور در سراسر جهان راه اندازی می شود. این شکلات فقط از طریق مجموعه شکلات کیت کت و خرده فروشان منتخب در دسترس خواهد بود.
KitKat V توسط متخصصان شکلات در مرکز تحقیق و توسعه شیرینی سازی Nestlé در یورک ، انگلستان ، خانه اصلی کیت کت ، تولید شد آنها سخت کار کردند تا نسخه ای وگان را بسازند که انتظارات زیاد دوستداران کیت کت را در همه جا برآورده کند.

لوئیز بارت ، رئیس مرکز فناوری محصولات شیرینی سازی نستله در یورک گفت ، "طعم و مزه یک عامل کلیدی در هنگام تولید شکلات گیاهی برای KitKat جدید وگان بود . ما از تخصص خود در مواد تشکیل دهنده ، همراه با یک آزمون و روش یادگیری استفاده کردیم ، یک شکلات وگان بسیار خوشمزه برای شکلات KitKat اصلی ما تولید کردیم.
نستله با داشتن گزینه هایی در طیف گسترده ای از مواد غذایی و نوشیدنی ، به مردم کمک می کند تا از رژیم غذایی گیاهی بیشتری استفاده کنند.
این شرکت در حال حاضر گزینه های گیاهی را برای محصولات لبنی ساخته شده از برنج ، جو دوسر ، سویا ، نارگیل ، نخود و بادام راه اندازی کرده است. به عنوان مثال می توان به بستنی غیر لبنی ، خامه سازهای قهوه ، نوشیدنی های حاوی برنج و جو دوسر ، نوشیدنی های پایه نخود ، کاپوچینوی گیاهی و لاته ، جایگزین شیر تغلیظ شده وگان و همچنین انواع پنیرهای غیر لبنی برای مکمل موجود اشاره کرد. همبرگرهای گیاهی.

نظرسنجی ها نشان داده است که افراد علاقه مندند مواد غذایی گیاهی بیشتری را در گروه های مختلف کشف کنند.
همانطور که الکساندر فون مایلوت اضافه کرد: "یک انقلاب غذایی آرام در جریان است که نحوه تغذیه مردم را تغییر می دهد. ما می خواهیم در صف مقدم این امر باشیم ، و در کشف مواد غذایی و نوشیدنی های گیاهی قهرمان باشیم. چه راهی بهتر از ارائه نسخه وگان یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای ما؟ کیت کت V جدید به این معنی است که دوستداران شکلات اکنون در هنگام تعطیلات میتوانند از این محصول خوشمزه سالم و گیاهی استفاده کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید