توجه ویژه به شکلات در پرو

شاید امروزه شیوع ویروس کرونا باعث لغو سفرهای غیرضروری شده باشد اما وقتی محدودیت ها برداشته شود کشور پرو مقصد عاشقان شکلاتی خواهد شد که دلشان برای شکلات مورد علاقه ی خود تنگ شده است.

کشور پرو اولین کشوری نیست که وقتی به بهترین تولیدکننده ی شکلات فکر میکنید در ذهن بیاید. اما دانه های کاکائو حداقل 3 هزار سال است که در آمریکای لاتین کشت می شوند و هات چاکلت خیلی قبل تر ازین که در کافه های غربی سرو شود در این کشور نوشیده میشد. اگر شما یکی از عاشقان شکلاتی هستید که می خواهید به کوسکو سفر کنید( البته بعد از تحت کنترل درآمدن کرون و برداشته شدن محدودیت های سفر)، از فهمیدن رازهای خوشمزه ی این شهر آند خوشحال خواهید شد. آنوقت می توانید همزمان که از منظره ی چشم نواز Machu Picchu  نگاه می کنید از طعم شکلات های شهر کوسکو در فروشگاه ChocoMuseo و مغازه ی شکلات فروشی لذت ببرید. فروشگاه Choco Museo در Plaza Regocijo  واقع است و باید مقصد اولیه عاشقان شکلات در شهر کوسکو باشد. 

چند ساختمان آنورتر از فروشگاه Choco Museo در خیابان توریست پذیر چوکوچاکا در منطقه ی سن بلاس یک مغازه ی شکلات فروشی هوس برانگیز وجود دارد. این بهشت شکلات را خانم پاتریشیا یپ لویی 11 سال پیش ایجاد کرده و این مغازه ی کوچک را با محصولات عجیب و غریب دست ساز خود پر کرده است. پاتریشیا می گوید شکلات در کوسکو یک چیز خاص است زیرا از دانه های کاکائوی چونچو( نام منطقه ی جنگلی چونچو است) تهیه می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید