اقدام هرشی برای به دست آوردن Lily’s

شرکت هرشی برای خرید Lily’s، برند شیرینی فروشی با رشد و فروش بهتر، توافق قطعی کرده است.
محصولات کم قند لیلیز شامل بارهایی به سبک شکلات تیره و شیر، چیپس شکلاتی، فنجان کره بادام زمینی و سایر محصولات قنادی است که متناسب با استراتژی میان وعده هرشی است و مناسب شما است. Lily’s به نمونه کارهای مورد علاقه شکلات و آب نبات هرشی اضافه خواهد شد.
یکی از مدیران هرشی گفت: "Hershey بر ایجاد نمونه کارهای شیرینی بهتر تمرکز کرده است که گزینه های متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مصرف کنندگان ما ارائه می دهد." لیلیز یک مکمل استراتژیک عالی، برای پیشنهادات موجود ما، در بخش شیرینی پزی، در طی این روند است. "
روزانه تولید میان وعده های مناسب، در میان گروه های میان وعده مانند بستنی و کلوچه، سریع تر از وعده های غذایی اصلی رشد می کند. با این حال، هرشی می گوید که پیشنهادات بهتری در زمینه محصولات شیرینی، به عنوان میان وعده های جذاب، هنوز وجود دارد و خرید Lily’s، به هرشی این امکان را می دهد تا آبنبات های جذاب تری را در دسته شیرینی های میان وعده تهیه و تولید کند.
مدیر عامل شرکت لیلیز، جین میلر گفت: "برند لیلیز، این چشم انداز را داشت که مصرف کنندگان همواره می خواهند گزینه محصولات شیرینی بهتری داشته باشد و امروزه 80 درصد بزرگسالان می خواهند میزان قند خون خود را کاهش دهند." "با پیوستن به خانواده برندهای هرشی، Lily’s به یک برند شیرینی سازی تبدیل می شود که گزینه های بهتر محصولات را، به راحتی، در دسترس همه مصرف کنندگان قرار می دهد."

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید