تاریخ نمایشگاه زمستانی غذای فانتزی

انجمن غذای ویژه، تاریخ نمایشگاه غذای فانتزی زمستانی 2022 تعیین کرد.
SFA یا انجمن غذای ویژه که قرار است به زودی در ماه سپتامبر، میزبان نمایشگاه مواد غذایی هیبریدی Fancy Food 2021 باشد، تاریخ نمایشگاه زمستانی سال بعد را نیز برای علاقه مندان حضور در این سری نمایشگاه ها، اعلام کرد.

انجمن غذای ویژه (SFA) تاریخ برگزاری نمایشگاه غذای فانتزی زمستانی 2022 را تعیین کرده است که از 16 تا 18 ژانویه 2022، در مرکز همایش های موسکون در سانفرانسیسکو، برگزار می شود.

این نمایشگاه به طور سنتی بزرگترین رویداد ساحل غربی است که فقط در صنایع غذایی ویژه متمرکز است. شرکت کنندگان فقط برای تجارت حضور پیدا می کنند. سنجش شرکت کنندگان از قبل انجام می شود و از خریداران خرده فروشی و خدمات مواد غذایی گرفته تا ارائه دهندگان خدمات صنایع غذایی، اصحاب رسانه و معتبرین حوزه های مختلف متغیر هستند.

SFA می گوید که با مسئولان کالیفرنیا و مرکز موسکون همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که بهترین رویداد ممکن را فراهم می کند. این انجمن از تمام دستورالعمل های لازم برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این مراسم، پیروی خواهد کرد.

در همین حال، SFA از 27 تا 29 سپتامبر در مرکز همایش های Jacob Javits در شهر نیویورک میزبان رویداد غذای فانتزی تابستانی 2021 است. SFA در تلاش است تا تجربه نمایش را تا حد ممکن پویا و در دسترس قرار دهد؛ به همین جهت یک جز دیجیتالی به نام Fancy Food 24/7 اضافه کرده است که از 27 سپتامبر تا 8 اکتبر اجرا می شود. این رویداد ترکیبی، عناصر حضوری و دیجیتال برای شرکت در این رویداد را ترکیب خواهد کرد که گزینه های زیادی را برای حضور، در اختیار شما قرار می دهد و طبق همه رویدادهای صنایع غذایی، هزاران محصول غذایی و آشامیدنی ویژه را به نمایش می گذارد.

 "ما بسیار خرسندیم که در این سری از رویداد غذای فانتزی امکان حضور علاقه مندان به شکل حضوری و دیجیتال و آنلاین را فراهم کرده ایم. چه از طریق حضور شخصی در محل نمایشگاه یا از طریق بستر دیجیتال Fancy Food 24/7، خریداران، سازندگان و مطبوعات فرصت کافی برای برقراری ارتباط، کشف محصولات جدید و حضور در برنامه های آموزشی را خواهند داشت."

به نظر می رسد که بخش شیرینی و شکلات هم همچنان در این نمایشگاه برگزار شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید