گزارش میزان رشد بازار شکلات ارگانیک در آینده

بازار جهانی شکلات ارگانیک، تا سال 2028، به 1.39 میلیارد دلار خواهد رسید.

گزارش جدید ResearcharchandMarkets.com می گوید: در دسترس بودن آسان شکلات های صنعتی و نوآوری های مداوم، این میزان رشد را تسهیل می کند. پیش بینی می شود، با ثبت نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 6.8 درصدی، اندازه بازار شکلات ارگانیک جهانی، تا سال 2028، به 1.39 میلیارد دلار برسد.

در این میان، انتظار می رود اروپا سریعترین نرخ رشد را در زمینه تراشه ها و قطعات شکلات، در طول سال های پیش بینی شده ثبت کند. 

عوامل رشد بازار شکلات ارگانیک

افزایش اولویت برای محصولات غذایی ارگانیک، عامل مهمی در رشد بازار است. مصرف سریع و افزایش سطح درآمد یکبار مصرف نیز رشد بازار را تقویت می کند. از این رو چندین فعال بازار شیرینی جات، استراتژی هایی را برای برندهای شیرینی و شکلات خود، به روش های جدیدی، مانند نسخه های ارگانیک، معرفی کرده اند.

این امر همچنین منجر به مصرف روزافزون این موارد، به ویژه شکلات تلخ، شده است. با این حال، بخش شکلات شیری، ​​بیشترین سهم را از درآمد جهانی، در سال 2020، به خود اختصاص داده است. دلیل این موضوع آن است که شکلات های شیری، ​​در شیرینی پزی، به طور فزاینده ای رایج اند. شکلات شیری، ​​یکی از عناصر محبوب در انواع شیرینی ها و  کیک ها است. این ترکیب، طعم خامه ای تری نسبت به سایر انواع شکلات دارد، بنابراین بر سایر انواع شکلات ارجحیت دارد. این بازار با حضور تعداد زیادی از بازیگران جهانی و منطقه ای ماهیت چندپاره ای دارد.

همچنین طبق این گزارش بخش سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها، بیشترین سهم درآمد را در سال 2020 به خود اختصاص داده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید