Kallø اولین بسته دوقلو را با کیک های برنجی برتر ارائه می دهد

Kallø، برند برتر کیک برنج، متعلق به Ecotone UK، پرفروش ترین کیک های برنجی شکلاتی و ماستی را در بسته های دو قلو میان وعده (33 گرم، 1.00 پوند RRP) راه اندازی کرده است.
این قالب جدید که در فروشگاه های موریسون موجود است، دارای دو عدد کیک است که در یک پک بسته بندی شده و در سه طعم موجود است: شکلات تیره وگان، شیر شکلات و ماست برزیلی.
با تخمین مصرف کیک های برنج، 1.8 بار در هر هفته، که معمولا در 22.3٪ موارد در خارج از خانه مصرف می شود، Kallø نیازهای این بخش در حال رشد را با یک گزینه مناسب در طیف وسیعی از طعم ها برآورده می کند؛ به خصوص طعم شکلات وگان که برای مصرف کنندگان وگان قابل توجه است.

هایلی مورگت، كنترل كننده برند Kallø در Ecotone UK گفت: " زمان مناسبی است كه بتوانیم پیشنهاد فروش محصولات خود را افزایش دهیم، زیرا خریداران زمان بیشتری را در خارج از خانه و بازگشت به محل كار خود صرف می كنند. کیک های برنج یک میان وعده محبوب است و Kallø یک برند برتر خارق العاده است که مشتریان می توانند هنگام ورود به این گروه امتحان کنند. بسته های دوقلو برای مشتریانی که به دنبال گزینه میان وعده مناسب یا یک ماده در کنار جعبه ناهارشان هستند، مناسب است."
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید