nib mor با یک لوگوی جدید بسته بندی های خود را مجدد طراحی کرد.

Rebrand این بار قصد دارد مخاطبان خانواده محور را به خود جلب کند.

شکلات تلخ ارگانیک nib mor محصولات خود را با لوگوی جدیدی به بازار عرضه کرده و بسته بندی جدیدی را طراحی کرده است.
با تأیید گواهینامه هایی از جمله USDA Organic، بدون گلوتن، گیاهی، وگان، کوشر، Rainforest Alliance Certified و پروژه غیرGMO ، برند nib mor برای مصرف کنندگان علاقه مند به محصولات سالم مناسب است.
با افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای شکر پایین و شکلات تلخ کم کالری ارگانیک، nib mor در حال طراحی مجدد بسته بندی خود با رنگ های زنده و استفاده از تصاویر منحصر به فرد است تا خانواده ها را به عنوان مصرف کنندگان خود، جذب کند.
Prabha Cheemalapati، مدیر عامل شرکت nib mor، گفت: "کل طراحی به منظور تقویت رسالت برند تجاری در ارائه یک محصول بزرگ و قابل قبول برای میان وعده، در میان مصرف کنندگان است." "وقتی که بسته بندی جدید را به طور گسترده به اشتراک گذاشتیم، بازخوردی که از مشتریان خود دریافت کرده ایم، بسیار مثبت بوده است."
فروش دلاری بسته های محصولات این برند در سال 2020 حدود 30 درصد افزایش داشت و فروش تجارت الکترونیکی آن بیش از 50 درصد افزایش داشت. با طراحی جدید بسته بندی که بصورت آنلاین و بر روی قفسه عرضه می شود، nib mor انتظار دارد که در سال 2021 میزان فروش بیشتری ایجاد کند.
مصرف کنندگان می توانند بسته بندی جدید را در وب سایت nib mor مشاهده کنند. در ماه آوریل، محصولات این فروشگاه با بسته بندی های جدید، به خرده فروشی هایی مانندSprouts ، Whole Foods و Wegmans و سایر فروشگاه ها عرضه می شود.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید