اوریو بستنی قیفی جدیدی تولید می کند.

بستنی Oreo، در تابستان گذشته، رشد 75 درصدی را تجربه کرد و به عنوان بخشی از استراتژی موفقیت خود، قصد دارد از محبوبیت خود در بخش میان وعده های خانوادگی در حال گسترش، با توسعه محصول جدید در قالب بستنی قیفی اوریو، بهره ببرد.

بستنی قیفی اوریو، از اسکوپ های بستنی وانیلی که در یک نان قیفی قرار گرفته اند، تشکیل شده است که با لایه بیسکویت اوریو پوشانده شده است. 

برانهاید ون انتورپ، رئیس بازاریابی انگلستان در Froneri، اظهار داشت: "در طی 12 ماه گذشته، زندگی محدود کرونایی، تأثیر بسزایی در فروش بستنی خانگی، با صرف 260 میلیون پوند اضافی داشته است. در حالی که کودکان از رفتن به مدرسه بازمانده اند و افراد بسیاری در خانه کار می کنند، در بین میان وعده های خانگی، میزان تقاضای بستنی، افزایش چشمگیری یافته است."

"Oreo یک برند منحصر به فرد و بسیار دوست داشتنی است، بنابراین ما انتظار داریم که بستنی قیفی جدید اوریو نیز، با توجه به قدرت بازار در حال حاضر، به همان اندازه موفق باشد."

بستنی قیفی جدید Oreo، اکنون در Asda، با مبلغ 3.50 پوند (در جعبه 4 عددی) در دسترس است و قرار است در سایر سوپرمارکت های سراسر انگلستان عرضه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Froneri، به این سایت مراجعه کنید: www.froneri.uk.com.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید