دریافت بودجه برند شکلات سوپر وگان از سرمایه گذاران وگان

نام تجاری شکلات "Super Vegan" برزیلی که بنیانگذار آن یک زن است، بودجه خود را از سرمایه گذاران محصولات گیاهی دریافت می کند.

سوپر وگان، یک برند تولید کننده شکلات گیاهی در برزیل است که به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران وگان Veg Capital و Crica Wolthers قرار گرفته است. بنیانگذار این برند، در حال گسترش تجهیزات و ظرفیت خود، با هدف بلند پروازانه است، تا در طی 12 ماه، فروش خود را 10 برابر کند. وجود این سرمایه گذاران جدید به برند سوپر وگان در دستیابی به این هدف، کمک بسیاری خواهد کرد.

سوپر وگان، از سال 2018 آغاز به کار کرده است. جولیانا سالگادو گازه که از 14 سالگی وگان بود، هنگامی که برای یافتن شکلات سفید بدون لبنیات در بازار تلاش می کرد، این برند را راه اندازی کرد. شکلات های سوپر وگان در مجموع دارای 11 طعم متفاوت هستند.

سخنگوی این برند می گوید: "هدف ما از ساخت شکلات های وگان این است که نشان دهیم که این شکلات ها هم می تواند به اندازه شکلات های معمولی خوشمزه باشد و هم برای حیوانات و دنیا بهتر باشد."

شکلات های Super Vegan، در حال حاضر در سراسر برزیل، در کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها و از فروشگاه های اینترنتی و وب سایت مستقیم خود تولید کننده، به فروش می رسد.

منبع: https://www.greenqueen.com.hk/super-vegan-chocolate-funding-brazil/

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید