برند Van Houten، اولین پودر نوشیدنی شکلات روبی را روانه بازار می کند.

Van Houten، به عنوان برند پیشگام کاکائو شرکت Barry Callebaut، از گزینه شکلات روبی معروف این برند (شکلات یاقوتی رنگ) برای تهیه پودر شکلاتی روبی نوشیدنی، استفاده کرده است که مخصوص پذیرایی از مهمان و مشتری ها، به ویژه برای باریستاها و کافه ها است.
شکلات روبی، که به عنوان "نوع چهارم در شکلات" شناخته می شود، توسط بری کالبوت، در سال 2017 راه اندازی شد و تجربه طعمی جدید از میوه های توت را ارائه می دهد. روبی، از زمان راه اندازی به شکلات محبوبی تبدیل شده و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.
تقریباً 200 سال پس از اختراع انقلابی ماشین پرس کاکائو، برند ون هاتن، که تقریباً 200 سال پیش، توسط خانواده Van Houten هلندی، تاسیس شد و از سال 1998 متعلق به گروه بری کالبوت بود، اولین کسی است که شکلات یاقوتی رنگ معروف به شکلات روبی را ایجاد کرد و اکنون شهرت آن را با تولید پودر شکلات نوشیدنی روبی، تقویت می کند.
فرک وندرکناپ، معاون رئیس فروش EMEA گفت: "ما افتخار می کنیم که اولین کسی هستیم که یک پودر نوشیدنی شکلاتی یاقوتی رنگ ارائه می دهد. این نوشیدنی شکلاتی، تمام ویژگی های عطر، طعم و رنگ شکلات روبی را دارد و پودر آن به راحتی و در هر نوع شیر، برای تهیه دسرهای گرم یا سرد، حل می شود. پودر نوشیدنی شکلات روبی، به ما کمک خواهد کرد تا دسته نوشیدنی را برای مشتریانمان افتتاح کنیم. "
مانند تمام محصولات Van Houten، پودر نوشیدنی شکلاتی روبی، با 100٪ دانه کاکائو، با منبع پایدار تهیه می شود. سخنگوی این شرکت گفت، نسل بعدی مصرف کنندگان، به منشا و فرآوری غذاها و نوشیدنی های خود بسیار اهمیت می دهند.
"به همین دلیل است که ون هوتن با Cocoa Horizons، که در سال 2015 تأسیس شده است، برنامه ای برای ایجاد جوامع خودپایدار محافظت از طبیعت و کودکان، ایجاد کرده است که بر رونق کشاورزان کاکائو تمرکز دارد."
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید