برند NOMO جوایز طلا، نقره و برنز مراسم Free From را به دست آورد!

برند شکلات NOMO در مراسم سالانه Free From Food، جوایز طلا، نقره و برنز را در گروه شیرینی جات به دست آورده است. این شرکت جایزه طلا را برای بار شکلات های کاراملی، جایزه نقره برای کارامل مایع و برنز برای شکلات فندقی را دریافت کرد. این رویداد به صورت مستقیم پخش شد و در سایت Free From Food Awards 2021 برای تماشای مجدد مراسم، در دسترس است.

این مراسم که هر ساله در آن جوایز معتبری اهدا می شود، در سال 2008 تأسیس شده است و تنها جایزه در این مراسم انگلستان است که به بخش غذا و نوشیدنی اختصاص دارد. امسال در این مراسم از بیش از 600 ورودی، در طیفی از دسته های غذاهای صبحانه، غذاهای صنعتی و نان ها، استقبال شد. یک تیم کاملاً اختصاصی از داوران از جمله تولیدکنندگان محصولات، سرآشپزها، متخصصان تغذیه و متخصصان غذاهای بدون آلرژی، در مورد هر محصول و برند به بحث و بررسی پرداختند.

برند نومو از زمان آغاز به کار خود در سال 2019، به عنوان برند تولید کننده محصولات وگان و شکلات شماره یک انگلستان، بیش از 6.6 میلیون واحد از 352 تن، معادل 28 اتوبوس دو طبقه لندن، شکلات های خود را به فروش رسانده است. بین مارس 2020 تا 2021، محصولات NOMO، به طور متوسط ​​در هر دقیقه، 5 بار خریداری می شدند.

دلیل محبوبیت محصولات NOMO این است که این برند با 7 طعم متنوع از شکلات های خود به همه علاقه مندان شکلات، حتی کسانی که به برخی مواد خاص آلرژی دارند، اجازه امتحان کردن این محصولات را می دهد؛ زیرا محصولات این برند فاقد مواد آلرژیک است.

ژاکلین تیرل، مدیر برند نومو گفت: "دریافت جایزه های طلا، نقره و برنز در چنین مراسمی بسیار دوست داشتنی است، احساسی درخشان به ما منتقل می کند و یک گام بزرگ برای برندی است که تازه دومین سال تاسیس خود را جشن گرفته است. ما به این اعتقاد متعهد هستیم که تولید محصولات وگان و عاری از مواد حساسیت زا، شایسته مشتریان ما است؛ بنابراین این اتفاق که محصولات ما در صنعت بسیار مورد توجه قرار می گیرند، بسیار خارق العاده است."

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید