برند هاپی طیف جدید شکلات سفید را راه اندازی می کند

نام تجاری تولید کننده شکلات شیر جو دو سر، Happi Free From، با راه اندازی شکلات جو دوسر Happi Plain White و Happi White Raspberry، سبد محصولات خود را گسترش داده است.
این محصول  100٪ طبیعی است و با شیر جو دوسر فاقد گلوتن و شربت برنج تهیه می شود و نوعی طعم "غنی و خامه ای" را بدون هیچ گونه طعم تند و زننده، نوید می دهد. محصولات جدید شکلات سفید هاپی، در پاسخ به تقاضای مشتریان، به بازار عرضه شده و دامنه آن را به شش طعم، دو شکلات سفید و چهار شکلات شیری می رساند.
گاوین کاکس، بنیانگذار شرکت، توضیح می دهد: "پاسخ به برند از ماه ژانویه تاکنون فوق العاده بوده است، بنابراین تولید محصولات جدید در حقیقت یک انتقال طبیعی، برای گسترش طیف وسیعی از شکلات های سفید، برای جلب نظر دوستداران شکلات شیرین تر در بین ما بود." 
وی اضافه می کند: "شکلات سفید ما خیلی شیرین نیست و از همان شکلات تک منشا استفاده می کنیم تا طعمی کامل به آن بدهیم."
این دو محصول جدید در بارهای 40 و 80 گرمی در دسترس هستند و به بقیه طیف هایی که شاملPlain Happi ،Cacao Nib Crunch ، Salted Caramel و Orange هستند، می پیوندند. شکلات شیری Happi Oat Milk نیز در این مجموعه قرار دارد که برای جلب توجه کسانی که می خواهند یک میان وعده شکلاتی خوشمزه در سفر داشته باشند و برای میز کار مناسب است.
Happi، شکلات تک منشا خود را مستقیماً و با یک زنجیره تأمین کامل با شعار "از مزرعه به بار"، تهیه می کند و طعم و کیفیت عالی را بیش از هر چیز دیگری مد نظر قرار می دهد؛ به همین دلیل است که لسیتین سویا را با لسیتین آفتابگردان جایگزین کرده است تا دامنه محصولات کاملاً بدون آلرژن را شکل دهد. همچنین محصولات هاپی، 35٪ قند کمتری نسبت به سایر برندهای شکلات در بازار انبوه دارد.
Happi در بارهای 40 گرمی و 80 گرمی و کیسه های 100 گرمی ، به قیمت 1.75 پوند و 3.50 پوند از Selfridges،Ocado ، Holland & Barratt و خرده فروشان مستقل محلی در سراسر کشور موجود است.
برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: happifreefrom.com.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید