افتتاح سومین کارخانه بری کالبوت در روسیه

بری کالبوت، سومین کارخانه خود را در روسیه افتتاح می کند.

‍‍‍پس از خبری که هفته پیش درباره انعقاد قرارداد میان بری کالبوت با تولید کننده صربستانی منتشر شد، این بار خبر از افتتاح یک کارخانه جدید دیگر در روسیه، توسط بری کالبوت، به گوش می رسد.

گروه بری کالبوت، سومین کارخانه خود را در روسیه و در منطقه کالینینگراد، در دریای بالتیک افتتاح کرد. این شرکت، کارخانه را در سپتامبر 2020 خریداری کرد و قرار است در آگوست 2021 به بهره برداری برسد. راه اندازی این کارخانه به بری کالبوت اجازه تولید شکلات های مایع و جامد و مواد پر کننده را می دهد.

در ابتدا، در این کارخانه حدود 40 نفر استخدام خواهند شد و مشاغل تخصصی جدیدی در تولید، مهندسی و انبار ایجاد می شود.

روژیر ون اسلیگتر، رئیس مشترک EMEA می گوید: "افتتاح کارخانه سوم در روسیه، حضور ما برای تولید محصولات شیرینی و شکلات در این کشور را بیشتر تقویت می کند و بر تعهد ما به سومین بازار بزرگ شیرینی و شکلات در جهان تأکید می کند."

به جز کارخانه تازه افتتاح شده در کالینینگراد، رد پای بری کالبوت در دو منطقه دیگر از روسیه نیز یافت می شود: یکی در چخوف منطقه مسکو و دیگری در کاسیموف منطقه ریازان.

بارت دی گیندت، مدیر کل بری کالبوت در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع، گفت: "این سه کارخانه، همراه با مرکز آکادمی شکلات در مسکو، ما را قادر می سازد تا به مشتریان خود بهتر خدمت کنیم، سبد محصولات کاملی ارائه دهیم و تقاضای رو به رشد در روسیه و کشورهای CIS را برای نوآوری های شکلات برآورده کنیم." 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید