Doughlicious در Waitrose به فروش می رسد.

برند برتر تولید خمیر کوکی آماده، Doughlicious، معرفی مجموعه جدید خود در Waitrose را، اعلام کرده است.
Doughlicious به اولین برند در زمینه تولید خمیر کوکی تبدیل شده است که در 217 فروشگاه خود در سراسر کشور به قفسه های خرده فروشی برتر می رسد.
این مجموعه که شامل محصولات 100٪ فاقد گلوتن است، شامل سه طعم است: تکه های شکلات، بلغور جو دوسر وگان و طعم جدید و اختصاصی Waitrose، یعنی سه تکه شکلات است. 
کاترین بریکن، بنیانگذار Doughlicious می گوید: "ما کاملاً خوشحالیم که به فروشگاه های Waitrose وارد شده ایم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا طعم جدید و منحصر به فرد خود را که فقط از فروشگاه Waitrose و به صورت آنلاین خریداری می شود، رونمایی کنیم." "تقاضا برای خمیر کلوچه ما همیشه در حال افزایش است، بنابراین اینکه بتوانیم راهی دیگر برای خرید محصولات خود به مشتریان خود ارائه دهیم، بسیار خارق العاده است؛ در حالی که همچنین گروه جدیدی از مصرف کنندگان Waitrose را جذب می کند."
Chocolate Triple Chip جدیدترین ساخته Doughlicious است و قول می دهد پاسخی مناسبی برای مصرف کنندگان کوکی های عاشق شکلات باشد. ترکیبی خوشمزه از شکلات های تیره، سفید و شیری، همه در یک خمیر شکلاتی پیچیده شده است و بعد از 14 تا 18 دقیقه قرارگیری در فر، آماده خوردن است.
هر بسته از خمیر Doughlicious که با استفاده از بهترین مواد فاقد گلوتن ساخته شده است، 6 خمیر کلوچه دارد.
Doughlicious طیف وسیعی از خمیر آماده برای پخت را در کارخانه سازگار با محیط زیست مستقر در لندن و با انرژی تجدید پذیر تولید می کند. تمام مواد اولیه از تأمین کنندگان معتبری تهیه می شوند که از استانداردهای بالای کیفیت، رفاه حیوانات و روش های تولید پایدار برندها، پیروی می کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد Doughlicious به سایت www.doughlicious.co.uk مراجعه کنید؛ در آنجا می توانید بصورت آنلاین نیز سفارش دهید.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید