اولین جشنواره ملی شکلات در جمهوری دومینکن

 جشنواره ملی شکلات در جمهوری دومنیکن

یک گزارش تاریخی در جمهوری دومنیکن ثبت شد، اینکه اخیراً اولین جشنواره ملی شکلات خود را در سانتو دومینگو برگزار کردند، و در این مراسم برخی از بهترین صنعتگران شیرینی منطقه حضور داشتند و این مراسم را جشن گرفتند.
در مراسم افتتاحیه، شرکت کنندگان می توانستند برای بیش از بیست فعالیت آنلاین و غیر حضوری ثبت نام کنند تا در مورد جشن چهارده صنعت از چهارده شرکت در این بخش اطلاعات کسب کنند.
این جشنواره با اهدای جوایز برای اولین جشنواره ملی شکلات دومنیکن، که در آن شکلات های شرکت کننده در مجموع 40 نمونه شکلات را در سه دسته شکلات شیر، شکلات تلخ و شکلات آزمایشی شرکت کردند، به پایان رسید. یک هیئت داوری رسمی متشکل از متخصصان و متخصصان داخلی و بین المللی صنعت شکلات را ارزیابی کردند.

همچنین یک هیئت داوری عمومی متشکل از 400 مصرف کننده وجود داشت که هر یک برای ارزیابی، 5 شکلات تصادفی دریافت کردند. هیئت رسمی به سه شکلات برنده در سه دسته با توجه به شکل ظاهری، حس دهان، رایحه، تعادل عطر و طعم، کیفیت جهانی و تأثیر جهانی اعطا کرد:
کاکائو شیر
طلا: Milz Chocolat 50٪ کاکائو با شیر
شکلات تلخ
طلا: ChocoPunto 70٪ کاکائو
نقره ای: Milz Chocolat 70٪ کاکائو
برنز: ChocoPunto 78٪ کاکائو
شکلات آزمایشگاهی
طلا: Milz Chocolat 50٪ کاکائو همراه با شیر و قهوه
نقره: شکلات مشخص 57٪ کاکائو به همراه شیر بادام هندی و ماکادامیا
نقره ای: KahKow Vestige 65٪ کاکائو
برنز: Choco Punto 78٪ کاکائو شیرین نشده با نوک کاکائو

در بخش عمومی جشنواره ، کام مصرف کنندگان دومنیکن شیرین شد. جایزه انتخاب مردمی ، طعم و مزه و اثر کلی نمونه را در نظر گرفت و موارد زیر را اهدا کرد:
کاکائو شیر
Milz 50٪ کاکائو
شکلات تلخ
 70٪ Milz کاکائو
شکلات آزمایشگاهی
CONACADO 70٪  با گوجه فرنگی کم آب و آب نبات
همانطور که برگزارکنندگان به آن اشاره کردند ، شباهت بین ارزیابی های عمومی و تخصصی، تقاضای چشمگیر صنعتگران شیرینی برای این محصولات را در منطقه  نشان می دهد.
جشنواره شکلات دومنیکن و مسابقه شکلات دومنیکن از ابتکارات صادرات کیفیت است، برنامه ای با بودجه USDA که توسط IESC در جمهوری دومنیکن اجرا می شود. جمهوری دومنیکن در تولید و صادرات کاکائو ارگانیک یک رهبر جهانی است. جشنواره و مسابقه با هم باعث بیان تنوع رایحه های کاکائوی خوب دومنیکن در شکلات می شوند و در عین حال به مصرف کنندگان داخلی و بین المللی در مورد شکلات دومنیکن آگاهی می دهند.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید