Kallø طیف کیک های Veggie را با طعم های جدید گسترش می دهد

Kallø، برند برتر کیک برنجی متعلق به شرکت Ecotone، قرار است دو طعم برتر عدسی وگان و نخود سبز را عرضه کند.
این کیک های جدید کالو که سرشار از پروتئین و فیبر، انواع عطر و طعم های رو به رشد است، به دنبال کیک های Spinach & Pesto و Beetroot & Balsamic Veggie، عرضه می شوند. افزودنی های جدید، طعم های خلاقانه و خوشمزه تری را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه می دهد که 60٪ فروش افزایشی را برای این گروه رقم می زند.
میان وعده های گیاهی و وگان هم اکنون در فروشگاه های Waitrose موجود است (بسته 122 گرمی، RRP: 2.49 پوند). هر بسته حاوی 13 کیک است و تعداد روزافزونی از مشتریان بزرگسالی که به دنبال گزینه ای سالم و گیاهی هستند، به دنبال این محصول هستند.
با توجه به نام تجاری کالو، ترکیبی از طعم و مزه های منحصر به فرد و مکمل، یک امکان عالی برای ورود مشتریان جدید در بازار مصرف این میان وعده ها است. کیک های Veggie (گیاهی) هیچ ماده مصنوعی ندارند و از طعم دهنده هایی که از مواد واقعی گرفته شده اند در آن ها استفاده شده است؛ بنابراین این کیک ها ایده آل برای یک میان وعده خوش طعم یا یک وعده ناهار هستند.
هیلی مورگت، كنترلر بازاریابی كالو در اکوتون، می گوید: "برند کالو پیشگام در تولید میان وعده های نوآورانه است. سال گذشته اولین باری بود که ما کیک های برنجی تولید کردیم تا مفهومی کاملاً منحصر به فرد و ابتکاری ایجاد کنیم. این ایده با استقبال خوبی مواجه شد و کیک های وگان، یکی از قوی ترین عملکردها در مجموعه محصولات ما است. معرفی پروفایل های بزرگ طعم کیک ها، مانند Salsa گوجه فرنگی، گشنیز و پیاز کاراملیزه قدم بعدی بود؛ زیرا ما به دنبال ارائه یک میان وعده همه کاره و خوش طعم هستیم که طعم آن ساده و خوب است. "
Kallø یک برند دارای گواهینامه B Corp است، که به دلیل تعهد خود نسبت به مواد اولیه واقعی و کمک به مشتریان در انتخاب مواد غذایی صحیح "بهتر از نظر طبیعت" شناخته شده است.
طیف وسیع کیک های وگی این برند، فاقد گلوتن است و شامل رنگ های مصنوعی، مواد نگهدارنده و طعم دهنده نیست.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید