ارسال بستنی یخی با پست

محققان دانشگاه ناتینگهام با استارتاپی انگلیسی جهت تولید یک بسته بندی پایدار برای بستنی یخی با یکدیگر همکاری می کنند: بستنی یخی هایی که با پیک ارسال خواهند شد و بی نظیر، بامزه و هیجان انگیزند.

شرکت پولا برای تولید بستنی یخی های خود از میوه های تازه استفاده می کنند این بستنی ها علاوه بر فروش محلی در مراسم ها و فستیوال ها نیز عرضه میشوند. این شرکت تحویل این خوراکی یخی با پیک را پیش از این آغاز کرده بود اما این شرکت قصد دارد دسترسی به این خوراکی را با ایجاد سامانه درخواست مستقیم مشتری در سراسر کشور گسترش دهد.
به همین منظور موسس این شرکت به نام  Isaac Greenway-Tambini  با همکاری مرکز نوآوری های غذایی دانشگاه ناتیگهام بر روی ایجاد نسخه ای فراگیر از این محصول کار می کند.
او در این باره می گوید: « این ایده زمانی که به دنبال آسان ترین و ارزان ترین راه برای گسترش جهانی این بستنی یخی ها بودم به ذهنم رسید. من دهها پیغام دریافت کردم که تقاضای پیک هایی داشتند که بتوانند محصولات یخی من را به سراسر انگلستان ببرند.
علاوه بر خدمات، انجام عایق بندی و بسته بندی غیر زیست محیطی آن برای حمل و نقل نیز هزینه ی زیادی دارد. من شروع به مشورت درباره ی اینکار کردم، از آنجایی که بستنی یخی های من در کیسه های محکم بسته بندی می شوند، دریافتم شاید بتوانم آن ها را به عنوان محصولی فراگیر که نیاز به هزینه های گزاف پخش یخ زده و بسته بندی عایق دار ناپایدار ندارد ارسال کنم.
چالشی که ما با آن رو به رو هستیم بدست آوردن محصولی مطمئن، پایدار و فراگیر است که باعث از بین رفتن کیفیت، مزه، و بافت بستنی یخی های شگفت انگیز ما نشود.»
او معتقد است می توانند بدون تحت تاثیر قرار گرفتن مزه و بافت محصول نهایی یا استفاده از افزودنی های مصنوعی به این مهم دست پیدا کنند. او در ادامه می گوید بستنی های یخی ما به طور طبیعی کمی اسیدی هستند که این به حفظ کیفیت کمک می کند، و به همان نسبت سبکی آن در بسته بندی پاستوریزه به افزایش طول عمر بسته کمک خواهد کرد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید