کنفرانس شکلات آمستردام


کنفرانس شکلات 2022 آمستردام که در تاریخ 22 فوریه تا 23 فوریه به مدت 2 روز برگزار میشود.

اگر شما حرفه ای شکلات هستید چرا باید در CHOCOA شرکت کنید.

در کنفرانس شکلات آمستردام با مخاطبان حرفه ای در مورد روند پایداری و نوآوری ها بحث کنید. برنامه تعاملی ما با محوریت موضوع کار کودکان ، مشکلات و راه حل های ماندگار را که می تواند منجر به ریشه کن شدن آن شود ، برطرف می کند. علاوه بر این ، داده ها ، متنوع سازی و جنگل های زراعی عنوان اصلی کنفرانس امسال است. ما از شما دعوت می کنیم به مکالمه بپیوندید و با همسالان خود ارتباط برقرار کنید. از فرصتهای شبکه ما به نفع خود استفاده کنید.

کنفرانس شکلات امستردام

انجمن شکلات سازان

اگر شما یک شکلات ساز هستید چرا باید در CHOCOA شرکت کنید.

انجمن شکلات سازان 2021 شما را به بحث در مورد روندهای اخیر و داغترین موضوعات در صنعت شکلات صنایع دستی دعوت می کند. از موضوعات پایداری تا بهبود کیفیت موفقیت آمیز ، برنامه امسال فرصتی لذت بخش برای بحث در مورد چالش ها و فرصت های بازارهای آینده دار کاکائو و شکلات با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، شبکه سازی هرگز به این آسانی نبوده است. به فرآیند یافتن مشتری ما بپیوندید یا جلسه خود را با سایر شرکت کنندگان برنامه ریزی کنید.

شکلات امستردام

شبکه سازی و فرآیند یافتن مشتری

اگر فروشنده شکلات هستید چرا باید در CHOCOA شرکت کنید.

آیا کاکائو می فروشید و به دنبال خریدار مناسب هستید؟ سپس ، از سیستم عامل ما استفاده کنید و در بخش شبکه سازی ما شرکت کنید. شبکه سازی ما بر اساس برچسب هایی که در هنگام ورود انتخاب کرده اید به طور تصادفی با شما مطابقت خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که با مشارکت کننده با نیازهای شما مطابقت دارد. شما فروشنده کاکائو هستید؟ سپس با خریداران کاکائو و غیره همسان خواهید شد. آیا آماده شبکه سازی در Chocoa 2021 هستید؟

شکلات امستاردام کنفرانس

اگر خریدارشکلات هستید چرا باید در CHOCOA شرکت کنید.

آیا شما علاقه مند به خرید کاکائو در سال 2022 هستید. سپس ، Chocoa مکان مناسبی است ما در chocoa  اتصال شما به فروشنده مناسب را بسیار آسان می کنیم .اگر می خواهید خودتان اهداف خود را تولید کنید ، نگران نباشید ، می توانید جلسات خود را با سایر شرکت کنندگان در تمام طول روز برنامه ریزی کنید .به سادگی لیست شرکت کنندگان را بررسی کرده و جلسه خود را شروع کنید.

جشنواره شکلات آمستردام

وب سایت جشنواره شکلات

جشنواره شکلات در سال های اخیر یکی از برجسته ترین شکلات های Chocoa بوده است و طی دو روز بیش از 7000 بازدید کننده را به خود جلب کرده است. این جشنواره فرصتی را برای فروش محصولات شما به مخاطبان اختصاصی دوستداران شکلات ارائه می دهد. 

وب سایت کنفرانس شکلات آمستردام 2022: https://chocoafestival.nl/

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید