رویداد سالانه کنوانسیون و صنعت RCI’s 2022 Expo


ثبت نام برای رویداد سالانه کنوانسیون و صنعت RCI’s 2021 Expo ، که قرار است از 12 تا 16 ژوئن در شهر میلوکی آمریکا برگزار شود، آغاز شده است.

برگزارکنندگان گفتند که شرکت کنندگان قادر خواهند بود با خیال راحت در صنعت شیرینی سازی موارد جدید را کشف کنند و استراتژی های موثر تولید را برای کمک به ایجاد یک تجارت موفق تر را بیاموزند.
این کنفرانس به صورت منحصر به فرد برای شیرینی فروش های خرده فروشی طراحی شده است و شامل جلسات آموزشی، نمایشگاه دو روزه، تورهای شیرینی پزی و فرصت های ارتباطی خواهد بود.
تیم برگزار کننده اعلام کرد: "در حالی که ما خوشحالیم که از اعضای صنعت شیرینی و شیرینی سازی در این مراسم استقبال می کنیم، سلامتی و ایمنی مهمانان اولویت اصلی است. به همین دلیل است که ما با مرکز همایش ها همکاری نزدیکی داریم تا اطمینان حاصل شود که پروتکل های ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در طول رویداد ما اعمال می شود. "
جلسات آموزشی در دوشنبه، 12 ژوئن و جمعه 16 ژوئن ارائه می شود.
در حالی که این کنوانسیون به میزبانی RCI برگزار می شود، از همه افراد متخصص شیرینی پزی دعوت می شود تا در آن شرکت کنند. بسته های مختلف بلیط موجود است و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا تجربه ای متناسب با هر برنامه و بودجه ای را ایجاد کنند. RCI برای کسانی که می خواهند کاملاً روی آموزش تمرکز کنند، بلیط آموزش 1 روزه را فقط 225 دلار ارائ-ه می دهد.
برای مشاهده یک برنامه کامل از رویدادهای هفته می توانید به retailconfectioners.org/nnual مراجعه کنید. ثبت نام برای جلسات آموزش، نمایشگاه صنعت و هفته کامل رویدادهای کنوانسیون لازم است.

محل برگزاری نمایشگاه:
میلواکی، آمریکا 

تاریخ برگزاری:

دوشنبه ، 12 ژوئن، 10:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر
جمعه، 16 ژوئن، 10:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر

مخاطبان:
بازدید کنندگان حرفه ای و علاقه مندان آموزش شیرینی پزی

چرخه:
سالانه

برگزار کننده نمایشگاه:  
مرکز همایش های بزرگ کلمبوس

 وب سایت نمایشگاه:
retailconfectioners.org
Tel. (417) 883-2775

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید