نمایشگاه Confitexpo صنعت شیرینی و شکلات سال 2023


نمایشگاه Confitexpo در صنعت شیرینی و شکلات : 

از زمان شروع فعالیت نمایشگاه در سال 1986، کنفیت اکسپو (Confitexpo) به عنوان یکی از مراجع اصلی برای صنعت شیرینی و شکلات در آمریکای لاتین شناخته شده است. شرکت‌هایی که از بسته‌بندی و ماشین‌آلات برای این صنعت استفاده می‌کنند و تولیدکنندگان شیرینی، شکلات و لوازم جشنواره به این نمایشگاه می‌آیند تا اخبار خود را به توزیع کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان ارائه دهند.
در نمایشگاه ماه ژوئیه 2014، محصولاتی همچون لوازم یکبار مصرف و غیره نیز به نمایش گذاشته شدند. یک سمینار جهانی در کنفیت اکسپو گوادالاخارا برگزار می‌شود. با شرکت در این نمایشگاه، تولید کنندگان و شرکت ها میتوانند با بهره‌مندی از این فرصت ؛ محصولات و تجهیزات خود را به بیش از ۱۰ هزار خریدار بالقوه که در یک مکان جمع شده‌اند، ارائه دهند.

صنایع شرکت کننده: ماشین‌آلات، شیرینی، نوشیدنی، ظروف، جشنواره غذا
دوره: سالیانه
حوزه: بین‌المللی
زمان برگزاری نمایشگاه بعدی : از 1 تا 3 آگوست 2023 (10 تا 12 مرداد 1402)
محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی اکسپو گوادالاخارا
شهر: گوادالاخارا
کشور: مکزیک
اطلاعات بیشتر: confitexpo.com

نمایشگاه-صنعت-شیرینی-شکلات

نتایج برگزاری نمایشگاه سال گذشته : 

تعداد شرکت کنندگان: ۷،۰۷۴ نفر
خریدار: ۶،۷۰۸ نفر ملی و ۳۶۶ نفر خارجی. (با توجه به اینکه در آن زمان انتخابات در کشور مکزیک برگزار شده بود، حضور قابل قبولی داشته اند. )
شرکت کنندگان : از کشورهای کلمبیا، کاستاریکا، چین، فرانسه، آلمان، گواتمالا، هلند، هنگ کنگ، پاکستان، سوئیس، تایوان، ترکیه، اسپانیا، انگلستان، ونزوئلا بودند.

 

چه مزایایی برای شرکت در کنفیت اکسپو وجود دارد؟

اول از همه، در یک رویداد منحصر به فرد در آمریکای لاتین شرکت می‌کنید. یکی دیگر از مزایای شرکت در کنفیت اکسپو، این است که به شما امکان برقراری تعامل با هزاران بازدیدکننده ملی و خارجی را می‌دهد که کسب‌وکارهای آن‌ها با حوزه شما مرتبط است.

از آنجایی که ورود به نمایشگاه برای عموم باز نیست، شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان بیشتری به بازدیدکنندگان ؛ تصمیم‌گرفته و با شرکت‌ها معامله کنند.

نمایشگاه-confitexpo-2023
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید