نمایشگاه نان و شیرینی آسیا در سنگاپور


نمایشگاه نان و شیرینیدر مرکز نمایشگاهی و همایش های sands، 150 غرفه از 20 کشور دنیا حضور دارند که در آن انواع محصولات نانوایی و شیرین را عرضه می کنند.  علاوه بر عرضه محصولات تولید شده، طرز تهیه هر غذا نیز توضیح داده می شود. در نهایت، اخرین ماشین آلات نانوایی، ماشین های مرتبط با پخت و فناوری های خنک کننده نیز در این نوع نمایشگاه عرضه می شود. یکی از مراسم های برجسته ی این نمایشگاه برگزاری مسابقات داخلی است. شرکت کنندگان این مسابقه این شانس را دارند که استعداد خود را در عرصه ی پخت نان یا تهیه ی دسر و شیرینی نشان دهند. به بهترین کار در این نمایشگاه جایزه داده می شود. بازدیدکنندگان می توانند از دو مراسمی که به طور همزمان در یک مرکز نمایشگاهی برگزار می شود دیدن کنند: یکی از این مراسم ها  تور جهانی Gelato  است که در آن بهترین قهرمان بستنی انتخاب شده است و دیگری مراسم کافه آسیاست که نمایشگاهی مختص کافی و چای است. مرکز نمایشگاهی و همایش های Sands جدیدترین و بزرگترین مرکز نمایشگاهی سنگاپور است. این نمایشگاه در وسط منطقه تجاری قرار دارد. 
برگزار کنندگان نمایشگاه به مدت سه روز از 22 تا 24 مارس پذیرای بازدیدکنندگان بودند. در مارس سال 2018 حدود 150 نمایشگاهی از 20 کشور دنیا و 11000 بازدیدکننده در نمایشگاه نان و شیرینی آسیا در سنگاپور شرکت کردند.
نمایشگاه نان و شیرینی آسیا به مدت 3 روز از روز پنج شنبه 18 نوامبر تا روز شنبه 20 نوامبر سال 2021 در سنگاپور برگزار می شود.
 

تاریخ برگزاری:
18.11.2021 - 20.11.2021
3 روز،  پنج شنبه تا شنبه

وب سایت نمایشگاه:
www.sweetsbakesasia.com.sg

مخاطبان:
 بازدیدکنندگان تخصصی و عامه مردم 

چرخه:
سالانه

زمان محلی:
15:05 (UTC +08:00)

برگزارکننده نمایشگاه:
CEMS Asia Pacific
8 Temasek Boulevard, # 42-00 Suntec
 Tower Three

گروه محصولات: عوامل پخت ، ماشین آلات پخت، نان، دستگاه های برش نان، سردکن ها، شکلات، تجهیزات پاکسازی، اجاق گازها، محصولات روزانه، دسرها، ورق های خمیر، تخم مرغ ها، فناوری تخمیر، محصولات عرضه شده، طعم ها، آرد، بستنی، مربا، تجهیزات آزمایشگاهی، مخلوط کن ها، فرها، فناوری های بسته بندی، محصولات نیمه پخته، فناوری سرد سازی، شکر، شیرین کننده ها، شیرینی های، کارد و چنگال، ماشین های وافل، ماست، ...

بخش های صنعت: محصولات نانوایی، قنادی، غذا، شیرینی ها

نمایشگاههای این بخش ها: نمایشگاه های نان و شیرینی، نمایشگاه های نان، نمایشگاه های غذا، نمایشگاه های شیرینی و شکلات

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید