نمایشگاه مواد غذایی روسیه (world food moscow)


نمایشگاه مواد غذایی روسیه (world food moscow)

نمایشگاه مواد غذایی مسکو در 19 سپتامبر 2023، 19-22، مطابق با 28-31 شهریور 1402، در مسکو برگزار می شود. بهترین و مهم ترین نمایشگاه در زمینه مواد غذایی که هر ساله در دنیا برگزار می شود، نمایشگاه غذای روسیه است که تعداد زیادی از برندهای بزرگ در آن شرکت می کنند. قصد داریم تا در این خبر اطلاعات جالبی از این نمایشگاه در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که در این صنایع فعالیت می کنید، توصیه می کنیم این خبر مهم را از دست ندهید.

موضوعات نمایشگاه  مواد غذایی روسیه (world food moscow)

•    خوار و بار

•    غذاهای منجمد

•   شیرینی

•    خوراک های کنسروی

•    فرآورده های لبنی

•    گوشت و مرغ

•    نوشیدنی ها

نمایشگاه مواد غذایی روسیه

نمایشگاه غذای روسیه یکی از بزرگترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در زمینه صنایع غذایی برگزار می شود و افراد زیادی از سراسر جهان می توانند در آن شرکت کنند. در این نمایشگاه می توانید با بسیاری از افراد و شرکت های فعال در صنایع غذایی در جهان آشنا شوید و همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت این صنایع کسب کنید. این نمایشگاه هر ساله به مدت 4 روز در روسیه برگزار می شود. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید در مورد صنایع غذایی بیشتر بدانید و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید، توصیه می کنیم با شرکت در این نمایشگاه و بازدید از قسمت های مختلف آن، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

این نمایشگاه دارای چه بخش هایی است؟

این نمایشگاه دارای چندین بخش است که بازدید از هر یک از این بخش ها ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. در این نمایشگاه می توانید غرفه های غذاهای دریایی، محصولات کشاورزی و همچنین بخش های غذا و نوشیدنی را مشاهده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نمایش این است که تقریباً همه چیز مربوط به صنعت خوراکی در این نمایش پوشش داده می شود و به همین دلیل یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صنایع غذایی در جهان است. از بخش‌های مختلف آن می‌توان به بخش‌های گوشت، مرغ و ماهی، شیر و لبنیات، چای و قهوه اشاره کرد که باید از این بخش‌ها دیدن کنید. برای بازدید از  سایت بین‌المللی نمایشگاه جهانی غذا روسیه 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید