نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی Gulfood


نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی Gulfood

نمایشگاه Gulfood دبی؛ بزرگترین نمایشگاه جهان در زمینه غذا و نوشیدنی، از متخصصان F&B از سراسر جهان در طی 5 روز نمایشگاه استقبال می کند. این رویداد تجارت F&B را در میان بیش از 120 کشور دنیا گسترش داد و میزبان 5000 تامین کننده مواد خام و مواد اولیه را برای نمایش طعم ها و آخرین فناوری ها که آینده غذا و نوشیدنی جهان را شکل می دهند، می باشند.

بخش های نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی Gulfood

محصولات مختلف و بخش های اصلی نمایشگاه Gulfood، شامل بخش مربوط به انواع نوشیدنی‌ ( آب میوه های کم شکر، نوشیدنی های خنک فشرده شده، نوشیدنی های کم شیرین یا بدون شکر، نوشیدنی های گیاهی و دست ساز که با مواد طبیعی مانند عسل و آگوا ساخته می شوند.) و محصولات سلامت و ارگانیک و غذاهای بین الملل می باشد.

تمامی افراد و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی بازدید کنند. این نمایشگاه بزرگترین F&B(خدمات غذا و نوشیدنی از فرآیند تهیه غذا گرفته تا ارائه و سرو غذا و نوشیدنی به مشتریان ارائه می دهد) سالیانه می باشد که در مرکز تجارت جهانی دوبی در امارات متحده عربی برگزار می گردد. این نمایشگـــاه از توسعه تجارت الکترونیک گرفته تا راه اندازی استعدادهای جدید جوانان در زمینه صنایع غذایی و نوشیدنی ها را شامل می شود.

تاریخ برگزاری: 20 الی 24 فوریه 2023 مصادف با 1 الی  5 اسفند 1401 دوشنبه تا جمعه

وبسایت: www.gulfood.com

شرکت کنندگان: صاحبان مشاغل، سرمایه داران، نمایندگان تجاری و تامین کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی ها 

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز تجاری 2

تلفن: 43086007-00971

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید