نمایشگاه شیرینی و شیرینی پزی آسیا در سنگاپور


قرار است 150 ارائه دهنده از 20 کشور دنیا در مرکز نمایشگاه ها و انجمن های Sands در سنگاپور دور هم جمع شوند تا محصولات متنوع شیرینی و محصولات شیرینی پزی را به نمایش بگذارند. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه و عرضه محصولات نهایی روش های تهیه آن ها هم به معرض نمایش در خواهد آمد. بنابراین، نمایش جدیدترین تجهیزات نانوایی، ماشین آلات پخت مربوطه و فن آوری های خنک کننده نیز در محدوده نمایشگاه قرار دارند.

نکته ویژه این رویداد، برگزاری یک رقابت داخلی است. شرکت کنندگان این فرصت را دارند که استعداد خود را در زمینه پخت نان یا تهیه دسر، نشان دهند. بهترین محصول، جایزه دریافت خواهد کرد. همچنین بازدید کنندگان این فرصت را دارند که از دو رویداد که همزمان در همان مرکز نمایشگاه برگزار می شود، بازدید کنند: تور جهانی Gelato که در آن بهترین قهرمان انتخاب می شود و Cafe Asia، نمایشگاهی با موضوع قهوه و چای.

محل برگزاری این نمایشگاه یعنی مرکز نمایگاه های Sands، جدیدترین و بزرگترین مرکز نمایشگاهی سنگاپور است و این شهر از نظر استراتژیک در وسط منطقه تجاری واقع شده است.

به طور كلی، در دوره های قبلی این نمایشگاه در طی 3 روز، از 22 مارس تا 24 مارس 2018، حدود 150 غرفه دار از 20 كشور و 11000 بازدیدكننده از شیرینی ها و صنایع شیرینی پزی آسیا در سنگاپور، استقبال كردند.

نمایشگاه Sweets & Bakes Asia در سه روز، از پنجشنبه، 18 نوامبر تا شنبه، 20 نوامبر 2021، در سنگاپور برگزار می شود.

محل برگزاری نمایشگاه:
سنگاپور

تاریخ برگزاری:
19.05.2021 - 21.05.2021 

مخاطبان:
بازدید کنندگان حرفه ای و عموم مردم
پذیرش رایگان

چرخه:
سالانه

برگزار کننده نمایشگاه:
CEMS آسیا و اقیانوسیه

 وب سایت نمایشگاه:
www.cems.com.sg
68292144 65+

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید