نمایشگاه بین المللی درینک تک مونیخ


نمایشگاه درینک تک مونیخ برترین نمایشگاه تجاری جهان برای صنعت نوشیدنی و مواد غذایی مایع

نمایشگاه Drinktec در مونیخ، نمایشگاه بین المللی صنعت نوشیدنی و غذای مایع در جهان است و بنابراین مهمترین رویداد جهان در این صنعت است. داستان موفقیت این نمایشگاه در سال 1951 با عنوان "Deutsche Brauerei Ausstellung" آغاز شد، که بعداً Interbrau و سپس drinktec-interbrau نامیده شد و از سال 2005 نام drinktec دارد.

این نمایشگاه، سازندگان و تامین کنندگان از سراسر جهان، مانند رهبران بازار و صنعت نوشیدنی و همچنین شرکت های منطقه ای و متوسط را با تولیدکنندگان و فروشندگان نوشیدنی و غذای مایع متصل می کند. بخش نوشیدنی نمایشگاه به عنوان بستری برای معرفی محصولات و نوآوری ها در نظر گرفته می شود.

در نمایشگاه درینک تک، شرکت های غرفه دار، فناوری و راه حل های سیستم را برای کل زنجیره فرآیند، از مواد اولیه و تولید، پر کردن و بسته بندی تا توزیع، ارائه می دهند. بازاریابی و طراحی بسته بندی نوشیدنی ها، این ویترین نمایشگاه صنعت را به پایان می رسانند. به عنوان یک بستر اطلاعات و ارتباطات، محل ملاقات شرکت های بزرگ و کوچک، منطقه ای و جهانی است و دانش را در بالاترین سطح حرفه ای ارائه می دهد.

نمایشگاه بین المللی Drinktec مونیخ هر 4 سال یکبار برگزار می شود و برای بازدیدکنندگان تجاری و همچنین عموم آزاد است.

به طور کلی، سازمان دهندگان در 5 روز نمایشگاه، از 11 سپتامبر تا 15 سپتامبر 2017، از 877 غرفه دار از 76 کشور و 76000 بازدید کننده از 170 کشور جهان در مونیخ استقبال کردند.

این نمایشگاه در 5 روز، از دوشنبه 13 سپتامبر تا جمعه 17 سپتامبر 2021 در مونیخ برگزار می شود.

تاریخ:
September 12- 2022 تا September 16- 2022
 

حضار:
بازدیدکنندگان حرفه ای و عموم مردم

برگزار کننده نمایشگاه:
Messe München GmbH

آدرس محل برگزاری نمایشگاه:
81823 مونیخ ، آلمان

:تلفن
+49 (0) 89 94920720

آدرس سایت:
www.drinktec.com

https://messe-muenchen.de/en/technical/events/drinktec-2022.php

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید