نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت غذا و نوشیدنی HRCC


HRCC یک مجموعه از نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی است که به منظور برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی شده است. استفاده از تجهیزات مدرن در صنعت غذا و نوشیدنی نقش مهمی در ایجاد امنیت و ایمنی غذا و کاهش هدررفت منابع دارد. این نمایشگاه‌ها سالانه مرکز گردهمایی تمامی متخصصان این صنعت هستند و می‌توانند باعث آشنایی بیشتر تمامی فعالان در این صنعت شوند و در نتیجه میزان ریسک سرمایه‌گذاری در این صنعت را کاهش دهند.

این نمایشگاه‌ها به بازدیدکنندگان امکان برقراری ارتباط تجاری با تمامی اقلام، تجهیزات، لوازم مصرفی، مواد اولیه و غیره را می‌دهند و همچنین حضور و غرفه داری صنایع و صنف‌های همگن در این نمایشگاه‌ها امکان ایده‌گرفتن و پیاده‌سازی آن‌ها توسط مغازه‌ها و یا واحدهای تولیدی غذا و نوشیدنی را فراهم می‌کند.

این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه تخصصی تجهیزات، لوازم مصرفی و مواد اولیه آشپزخانه صنعتی، رستوران، کیترینگ؛ نمایشگاه تخصصی تجهیزات، لوازم مصرفی و مواد اولیه کافی‌شاپ، قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم؛ نمایشگاه تخصصی آرد و نان، تجهیزات، لوازم مصرفی و مواد اولیه قنادی و کافه بیکری؛ و جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی‌های ایران هستند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی‌شاپ، قنادی و هتل عبارتند از مدیران تصمیم‌گیر و صاحبان رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فودکورت‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تفریحی-گردشگری و شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ که برای کارکنان خود غذا تهیه می‌کنند. این نمایشگاه‌ها همچنین فرصت‌های بزرگی برای برقراری قراردادهای تجاری نیز فراهم می‌کنند.

در آخرین دوره نمایشگاه، بیش از 8273 بازدیدکننده تخصصی با قدرت خرید از شهرهای مختلف ایران و برخی کشورهای خارجی در نمایشگاه شرکت کردند. با جمعیت بیش از 15 میلیون نفر، تهران پایتخت کشور و محل برگزاری نمایشگاه است. رضایت بیش از 95 درصد از نمایشگران با نمایشگاه نشانگر آن بود که بازدیدکنندگان تخصصی با قدرت خرید بودند.

HRCC بر اساس دانش و مهارت‌ها طراحی شده است و شامل کارگاه‌های آموزشی و سمینارهایی برای انتقال فناوری و دانش درباره محصولات معرفی شده در نمایشگاه می‌باشد.

نمایشگاه- صنعت-تجهیزات-آشپزخانه-صنعتی

صنایع شرکت کننده:  تجهیزات و لوازم مصرفی و مواد اولیه آشپزخانه صنعتی ، رستوران، کیترینگ  شیرینی، کافی‌شاپ، قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و ...
دوره: سالیانه
حوزه: بین‌المللی
زمان برگزاری نمایشگاه بعدی : از 20 الی 23 تیرماه 1402
محل برگزاری: مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب
شهر: تهران
کشور: ایران
اطلاعات بیشتر: hrccfair.com

 

نتایج برگزاری نمایشگاه سال گذشته : 

تعداد شرکت کنندگان: 8273  نفر
شرکت کنندگان : از شهرهای مختلف ایران و برخی کشور های خارجی

نمایشگاه-hrcc

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید