سومین سمپوزیوم بین المللی تحقیقات کاکائو ISCR 2021


سازمان بین المللی کاکائو (ICCO) با همکاری موسسه فرانسوی مرکز تحقیقات کشاورزی برای توسعه بین المللی (CIRAD)  خوشحال است اعلام کند که سومین دوره سمپوزیوم بین المللی تحقیقات کاکائو در تاریخ 27-28-29 سپتامبر 2021 در مون پلیه ، فرانسه برگزار می شود.
سمپوزیوم بین المللی تحقیقات کاکائو در حال تبدیل شدن به یک رویداد کاملاً ثابت در این بخش است که قبلاً بیش از 500 شرکت کننده را جذب کرده بود، نه تنها از جامعه علمی ، بلکه از کل زنجیره ارزش کاکائو ، و این یک رویداد ضروری برای هر کسی است که در مورد آینده کاکائو نگران است. 

این سمپوزیوم یک فرصت منحصر به فرد برای صاحبان ایده صنعت کاکائو و سخنرانان سطح بالا است ، که آخرین مطالعات خود را ارائه کرده و راه آینده را برای بخش کاکائو نشان دهند. موضوع اصلی این سمپوزیوم " نوآوری هایی برای حمایت از توسعه بازار و ترویج پایداری در کشت کاکائو، برای بهبود درآمد کشاورزان" است.
به منظور تسهیل در دریافت مقالات و ارائه ها ، و همچنین ثبت نام برای شرکت در رویداد ، این سازمان وب سایت www.iscrsymposium.org  را منتشر کرده است که کلیه اطلاعات مربوط به رویداد موجود است و همچنین می توانید از شرایط لازم برای ارسال مقالات استفاده کنید. 

محل برگزاری نمایشگاه:

مون پلیه ، فرانسه

تاریخ برگزاری:

تاریخ 5-6-7 دسامبر 2022

مخاطبان:
راهبران صنعت کاکائو و صاحبان ایده

وب سایت نمایشگاه:

www.iscrsymposium.org

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید