بهترین قهوه جوش خانگی در2023 | قهوه جوش خانگی

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب در جهان است که در انواع مختلف تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزشان را با یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند و با این نوشیدنی خوش عطر و طعم مانوسند، قطعا گاهی به سرتان می‌زند که یک دستگاه قهوه جوش خانگی تهیه کنید. 
با استفاده از آن قهوه‌های باکیفیت را در کمترین زمان ممکن و به شکل کاملا اصولی آماده نمایید. در این مقاله مایلیم به معرفی چند نمونه از بهترین قهوه جوش خانگی 1402 بپردازیم، در صورت تمایل همراه ما باشید.


قهوه و روش دم کردن آن

در میان انواع نوشیدنی‌های گرم، قهوه و انواع آن از پرمصرف ترین‌ها به شمار می‌روند. نحوه دم کردن قهوه به روش‌های سنتی و در ظروف مسی نظیر دله و جذوه، ترفندها و قلق‌های خاصی دارد که رعایت آن‌ها در میزان کیفیت قهوه به شدت موثر است. اما بسیاری از مواقع حتی وقتی تمام فوت و فن‌ها و نکته‌ها را مو به مو رعایت می‌کنید، باز هم به نتیجه دلخواه نمی‌رسید و نتیجه دم کردن قهوه، آن طور که انتظار داشتید پیش نمی‌رود.
اگر از علاقه مندان به این نوشیدنی هستید اما موفق نشده‌اید یک فنجان قهوه به شکل حرفه‌ای دم کنید، نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه می‌شود به جای روش‌های سنتی، با استفاده از دستگاه قهوه‌سازی خانگی به راحتی و بدون دردسر یک فنجان قهوه عالی دم کرده و جرعه جرعه آرامش نوش جان کنید.


دستگاه قهوه ساز برقی خانگی

همان طور که پیشتر نیز گفتیم دم کردن قهوه با استفاده از دستگاه قهوه جوش خانگی هیچ دردسری ندارد و شما می‌توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه با استفاده از آن قهوه‌ای باکیفیت آماده کنید. این عملکرد و کارایی باعث شده است تا دستگاه‌های قهوه ساز برقی از زمانی که وارد بازار شده‌اند تا به امروز به شدت مورد استقبال قرار بگیرند و فروش بالایی را تجربه کنند. 
امروزه تولید قهوه ساز خانگی به شکل گسترده‌ای توسط شرکت‌های مختلف صورت می‌گیرد و در نتیجه انواع دستگاه قهوه جوش خانگی تحت عنوان برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. اما تنها برخی از آن‌ها به دلیل کیفیت مطلوب، توانسته‌اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کنند. از جمله بهترین قهوه جوش خانگی 1402 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قهوه جوش خانگی هنریچ مدلHES 8688

این قهوه جوش برای افرادی که به کار کردن با دستگاه‌های لمسی علاقمند هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب است‌. این دستگاه کاربردی دارای مشخصات و ویژگی‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به بسکت، تمپر، فشار سنج و شیر ایمنی به منظور کنترل بخار اشاره کرد. قهوه جوش خانگی هنریچ از مقاومت و ایمنی فوق العاده‌ای در برابر حرارت و گرما برخوردار است.

قهوه جوش خانگی هنریچ مدلHES 8688

 

دستگاه قهوه جوش خانگی گوسونیک مدل GEM 868

این دستگاه فوق العاده مقاوم که با استفاده از فولاد ضدزنگ ساخته شده است، علاوه بر طراحی بدنه شکیل و جذاب دارای ویژگی‌های مهم و کاربردی بسیار است که از نمونه‌های آن می‌توان به داشتن صفحه نگه دارنده گرم، به منظور گرم نگه داشتن نوشیدنی تا زمان سرو اشاره کرد.
قابلیت استفاده از لیوان‌های بلند، دم کردن قهوه در زمان سریع، داشتن پایه‌های نگه دارنده به منظور جلوگیری از لرزش دستگاه و... از دیگر ویژگی‌های قهوه جوش خانگی گوسونیک به شمار می‌روند.

دستگاه قهوه جوش خانگی گوسونیک مدل GEM 868

 


قهوه جوش خانگی دلونگی مدل BCO 320

اگر به دنبال یک قهوه جوش خانگی باکیفیت و کاربردی هستید، قهوه جوش خانگی دلونگی یکی از بهترین گزینه‌ها پیش روی شما خواهد بود. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که دانه‌های قهوه را تحت فشار ۳.۵ بار قرار داده و به ابن شکل عصاره دانه‌ها را تا انتها تخلیه می‌کند. 

دستگاه قهوه جوش خانگی گوسونیک مدل GEM 868


قهوه جوش خانگی سنکور مدلSES1710BK 

از دیگر قهوه جوش‌های خانگی مرغوب و باکیفیت می‌توان به برند سنکور اشاره کرد. با استفاده از دستگاه قهوه جوش خانگی از برند سنکور می‌توان به سرعت و در کمترین زمان ممکن، قهوه عالی آن هم به میزان ۱۴ فنجان تهیه کرد. این دستگاه یک دستیار حرفه‌ای در آشپزخانه است که با استفاده از آن حجم زیادی قهوه را در مدت کم آماده سرو می‌کنید.

 


قهوه جوش خانگی نوا مدل 128

نوا از دیگر برندهای تولید‌کننده قهوه جوش است که محصولاتی باکیفیت را ارائه می‌دهد.‌ قهوه جوش خانگی نوا مدل 128 نمونه‌ای از محصولات این برند نام آشنا است که دارای ویژگی‌هایی نظیر صفحه گرم نگهدارنده، پمپ فشار ۱۵ بار، توان ۱۴۵۰ و بدنه محکم و استیل است‌.

قهوه جوش خانگی نوا مدل 128

 

قیمت دستگاه قهوه جوش خانگی 1402

قیمت دستگاه قهوه جوش تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع برند دستگاه و میزان اعتبار و سابقه آن اشاره کرد. همچنین سایز و اندازه دستگاه، میزان قدرت و توان آن، مقدار قهوه‌ای که آماده می‌کند و همچنین جنس و متریال به کار رفته در تولید محصول نیز در قیمت گذاری آن تاثیرگذارند. علاوه بر موارد گفته شده، قیمت دستگاه قهوه‌سازی خانگی باتوجه به نوسانات ارز نیز متغیر است و همزمان با کاهش یا افزایش قیمت ارز دچار تغییر می‌شود.


سخن پایانی 

اگر از علاقه مندان به قهوه هستید اما با دم کردن آن به شکل‌های سنتی مشکل دارید، بهتر است در اسرع وقت یک دستگاه قهوه جوش خانگی تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید بی‌دردسر و با سرعت بیشتر، قهوه‌ای با بیشترین میزان کیفیت همراه با طعم مطلوب و عطری اشتها برانگیز تهیه کنید و از خواص و فواید ارزشمند آن بهر ببرید. در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه قهوه جوش خانگی 1402 اشاره کردیم که می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات هرکدام، دستگاه مناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید