برند بودا (BUDDHA) از دو طعم جدید میوه ای رژیمی خود رونمایی می کند.

برند بودا از دو طعم جدید و خوشمزه در خط تولید شکلات های رژیمی گرسنه بودا خود رونمایی کرد: بلوبری لیمویی و چیپس نعناع . 
برند بودا به تکیه به شعار تبلیغاتیش یعنی " تلاش آگاهانه برای زندگی بهتر ، خوردن بهتر و فعالیت بهتر است" ، اقدام به تولید اولین محصلاتشان با طعم میوه می‌کند. 
شکلات های جدید، به ترکیب طعم های موجود می پیوندند: شکلات سه گانه ، کاکائوی نارگیلی ، اسپری براونی و شکلات .
میله های شکلات رژیمی بودا فاقد محصولات حیوانی ، بادام زمینی ، سویا ، لبنیات و گلوتن هستند و آنها را به یک میان وعده مناسب تبدیل می کند که همه خانواده از آن لذت خواهند برد.
"ما متمرکز بر ایجاد تنقلاتی هستیم که نه تنها طعم فوق العاده ای دارند ، بلکه از ترکیبات سالم ، قدرتمند و گیاهی تهیه می شوند. اگرچه بسیاری از مارک های موجود در بازار گزینه هایی مثل طعم بادام زمینی را ارائه می دهند ولی ما به عنوان یک برند متمرکز بر حذف آلرژن ها همچین گزینه ای نداشتیم. به طور طبیعی ، ما می خواستیم خارج از حد معمول حرکت کنیم و به مصرف کنندگان محصولی خاص ارائه دهیم ، و ما از این دو افزودنی جدید خوشمزه بسیار خوشحال هستیم."
مگنون گفت علیرغم کاهش کلی در فروش میان وعده سال گذشته ، برند بودا همچنان شاهد موفقیت های مستمر است.
وی گفت: "محصولات گیاهی رژیمی بودا ، طعم بسیار خوبی داشت." "این دسته سالها در خطر اختلال قرار گرفته است زیرا اکثر شکلات های حاوی شکر ، مواد آلرژی زا و ترکیبات فرعی هستند. از آنجا که مصرف کنندگان به دنبال برند ها و محصولات بهتر برای حمایت از سبک زندگی خود هستند ، ما انتظار داریم که در این زمینه پیشرو باشیم. شکلات های رژیمی بودا یک میان وعده کم قند و آلرژی پسند برای حمایت از انتخاب های سالم و آگاهانه زندگی ارائه می دهد و امید ما این است که مردم را تشویق کنیم تا تصمیمات مغذی بگیرند و حال آنها را خوب کند. "

مطالب پیشنهادی: معرفی برند و شرکت کولا کولا

شکلات های رژیمی بودا اولین شکلات های میله ای دوست دار KETO(برنامه غذایی رژیمی) در بازار هستند که بدون الکل قند ، روغن نخل ، لبنیات یا سویا ساخته می شوند. شکلات های رژیمی بودا با استفاده از مواد سالم و هدفمند با روغن MCT و تخمه آفتابگردان به عنوان منبع چربی های سالم ، پروتئین نخود برای سوخت گیاهی و میوه راهب برای طعم شیرین بدون افزایش قند تهیه می شود. با 9-10 گرم پروتئین گیاهی ، فقط 1-2 گرم شکر و 4 گرم کربوهیدرات خالص در هر شکلات.
شکلات های رژیمی بودا نیاز به یک میان وعده سالم و مغذی را برآورده می کنند ، چه در حین فعالیت های روزمره ، چه در باشگاه ورزشی ، و چه به سادگی در هنگام بروز گرسنگی. 
بخشی از هر فروش ، صرف حمایت از محیط زیست می‌شود ، و باعث می شود که شکلات های بودا نه تنها یک انتخاب آگاهانه برای بدن ، بلکه برای کره زمین نیز باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند های بودا و شکلات های رژیمی بودا ، به www.buddhabrands.com مراجعه کنید .
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید