شکلات داو (Dove) برنامه 10 هزار دلاری InstaGrants خود را برای زنان کارآفرین دوباره اجرا می کند

Dove Chocolate متعلق به شرکت مارس با راه اندازی دوباره  DOVE InstaGrants به تعهد خود برای حمایت از کارآفرینان زن و مشاغل کوچک در ایالات متحده ادامه می دهد.
این برنامه که برای ارتقاء، تجلیل و توانمندسازی زنان کارآفرین طراحی شده است، شانس برنده شدن سه کمک هزینه 10000 دلاری را ارائه می دهد. میشل دیگنان، مدیر ارشد Mars Wrigley گفت: «با موفقیت بزرگ برنامه سال گذشته، ما می‌خواستیم با راه‌اندازی مجدد DOVE InstaGrants، لحظات شاد روزمره را دوباره هدیه دهیم و به زنان بیشتری فرصت دهیم تا رویاهای تجاری و کارآفرینی خود را انجام دهند.» . به گفته محققان مدرسه بازرگانی کلمبیا و مدرسه بازرگانی لندن، 63 درصد از زنان کارآفرین بدون توجه به پیشینه و ایده‌هایشان کمتر از مردان سرمایه دریافت می‌کنند، بنابراین هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که به زنان کمک می‌شود."
 

برنامه امسال برای زنان فرصتی برای ارائه یک ایده تجاری جدید یا ایده کسب و کار کوچک ایجاد می کند تا فرصتی برای برنده شدن یک کمک هزینه 10000 دلاری و حمایت اضافی در سال 2023 داشته باشند. برای واجد شرایط بودن، زنان کارآفرین باید خلاصه یک کسب و کار را در 30  ثانیه ، به اشتراک بگذارند. از طریق اینستاگرام با هشتگ #DOVEInstaGrantsEntry و تگ @DoveChocolate، یا ویدیوی خود را در DoveChocolateInstaGrants.com آپلود کنند. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید