میان وعده میوه شکلاتی وگان فورست فیست

برند فارست فیست (Forest Feast)، میان وعده های شکلاتی جدید خودش را عرضه می کند. به گفته مسئولان این شرکت، این شکلات میوه ای، یک ابتکار جدید در تولید میان وعده انگلستان به شمار می رود که می تواند پیشنهادات تجاری این شرکت را نیز افزایش دهد. 

این میان وعده شکلاتی وگان، با هدف تولید یک میان وعده سالم و خوشمزه تهیه شده است؛ زیرا نتایج جستجوهای گوگل نشان می دهند که میزان جستجو برای محصولات سالم و وگان تا 110% رشد کرده است.

این محصول 100% وگان بوده و فاقد گلوتن است و از تکه های واقعی میوه، در سه طعم، در تهیه آن استفاده شده است. این شکلات تهیه شده از مواد با کیفیت در بسته بندی های مناسبی نیز قرار می گیرند.

سه نوع میان وعده شکلاتی جدید، با طعم های زیر تهیه می شوند:

1- آلبالو با شکلات تیره 60٪ کاکائو: تکه های آلبالو فوق العاده ترش که در 60٪ شکلات تیره کاکائویی بلژیکی غلتانده شده اند، یک تضاد شیرین و ترش ایجاد می کنند که کاملا لذت بخش است.
2- انبه شکلاتی تیره 60٪ کاکائو: نوارهای شیرین و آبدار انبه خشک شده و پوشیده شده از 60٪ شکلات تلخ بلژیکی کاکائو، طعم دل انگیز بعدی این میان وعده ها را تشکیل می دهد.
انجیر کوهی شکلاتی تیره 60٪ کاکائو: انجیر Forest Feast که از کوه های ناهموار آمده و به آرامی با نور خورشید خشک شده تا طعم خوب و آبدار آن را حفظ کند در شکلات تیره غلتانده شده و طعم بعدی را تهیه می کند.

هر قطعه این میوه ها، با شکلات بلژیکی تیره 60٪ کاکائویی پوشانده می شوند.

برونا کلارک، مدیر بازاریابی در فارست فیست گفت: " ما شاهد آن هستیم که این میان وعده های شکلاتی و میوه ای در ایالت متحده با استقبال مناسبی روبه رو بوده اند؛ بنابراین امیدواریم با گذشت زمانی کوتاه در انگلستان نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند."

این محصول اکنون با قیمت 3.5 پوند در Waitrose در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: forestfeast.com/product-category/premium-dried-fruit.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید