معرفی شکلات گتسبی هالو تاپ

یکی از بنیانگذاران Halo Top، شکلات های جدیدی با نام گتسبی، معرفی خواهد کرد.

به تازگی یکی از بنیان گذاران بستنی هالو تاپ، که به سوی تولید شکلات تغییر جهت داده است، بار شکلات های کم کالری جدیدی، با نام گتسبی معرفی می کند.

این شکلات بار، نسبت به سایر شکلات های موجود، کمتر از نیمی کالری داشته و تقریبا یک چهارم قند مصرفی در سایر شکلات ها، در تهیه آن استفاده شده است. این شکلات، که در هر دو نوع تلخ و شیری موجود است، در بیش از 1500 خرده فروشی سراسر کشور عرضه خواهد شد و با قیمت 4.99 دلار، به صورت آنلاین در دسترس است.

دواگ بوتون، مدیر عامل و بنیانگذار Gatsby Chocolate and Co، گفت: "درست مثل کاری که ما با بستنی انجام دادیم، با شکلات گتسبی هم در حال تصویر سازی جدید و به کارگیری تکنولوژی تازه ای در ساخت شکلات هستیم و شکلات باری برای مصرف کنندگان ایجاد می کنیم که از نظر مزه، بافت و سلامتی، مناسب آن ها باشد. بنیانگذار بستنی Halo Top ادامه داد: "ما در تهیه این شکلات زمانی گام بزرگی در صنعت برداشتیم که نوآوری انقلابی در ماده اصلی Epogee را کشف کردیم. EPG این امکان را برای ما فراهم می کند که به دوستداران شکلات، شکلاتی نرم ارائه دهیم که در دهان آب می شود و به طور قابل توجهی، از شکلات معمولی سالم تر باشد! "

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید