عرضه شکلات کورتور WholeFruit شرکت بری شکلات

شرکت کاکائو بری، شکلات کورتور تمام میوه ای را عرضه کرد.

بری کالبوت، در سال 2019، شکلات WholeFruit را معرفی کرد. حال شرکت کاکائو Barry قصد دارد، پس از دو سال، خط تولید این شکلات ها را، راه اندازی کند. شکلات کورتور، نوعی شکلات باکیفیت بالا است که نسبت به سایر شکلات ها، از درصد کره کاکائوی بیشتری در تهیه آن استفاده می شود. شکلات تمام میوه ای هم شکلاتی است که در حقیقت در تهیه آن 100 درصد از میوه کاکائو استفاده می شود و طعم و مزه خوش میوه کاکائو را به مصرف کنندگان منتقل می کند. جالب است بدانید که 70 درصد میوه کاکائو در فرایند تولید سایر شکلات ها دور ریخته می شوند.

شکلات WholeFruit کورتور، ترکیب کره کاکائو و میوه کاکائو است که طعم آن را مطلوب و دلپذیر می کند و همچنین از کیفیت و درصد خلوص بالایی نیز برخوردار است. این شکلات، یادآور طعم میوه های عجیب و غریبی است که 40 درصد قند کمتری نسبت به شکلات های تیره دارند. 

شرکت بری، برای تهیه شکلاتی از 100 درصد میوه کاکائو، با همکاری بخش Cabosse Naturals، در جهت قابل استفاده کردن خمیر، پوسته و باقی مانده موادی که در فرایند تهیه شکلات از میوه کاکائو باقی می ماند، تلاش کردند.

دریس روکارتس، معاون گروه باری کالبوت گفت: "WholeFruit، نوع جدید شکلات است که تغییر عمیقی، در نحوه درک استفاده از میوه کاکائو، در تهیه شکلات را نشان می دهد. این روش، اشتیاق مشترک کشاورزان، آشپزها و مصرف کنندگان برای استفاده از منابع طبیعی، برای تجربه های کاملاً جدید و فراموش نشدنی در تولید محصولات با ارزش را زنده می کند."

محصولات کاکائو بری، که در سال 1842 تاسیس شد و ریشه عمیقی در صنعت شیرینی و شکلات دارد، توسط آشپزهای بیش از 90 کشور، مورد استفاده قرار می گیرد. میوه کاکائو و دانه های آن به طور 100٪ در طرح پایداری کاکائو و از مزارع کاکائو در آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا تأمین می شود.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید